جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

دانشجویان مرکز علمی کاربردی لارستان 16 آذر را گرامی داشتند

به مناسبت گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، نشست صمیمی وجلسه هم اندیشی با ریاست و کارشناسان مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان درسالن کتابخانه مرکز برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به…

به مناسبت گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، نشست صمیمی وجلسه هم اندیشی با ریاست و کارشناسان مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان درسالن کتابخانه مرکز برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی لارستان، هدف از برگزاری این نشست تعامل بیشتر دانشجویان و استماع مشکلات و نقطه نظرات دانشجویان در امور عمومی، آموزشی ورشدوپیشرفت مرکزبود.

دراین جلسه ،اسماعیلی ،رئیس دانشگاه ضمن تبریک روزدانشجو به دانشجویان مهارت آفرین دانشگاه ،  درابتدابه بیان تاریخچه تاسیس مرکز ، فرایند پذیرش دانشجو ،همچنین به رسالت اصلی دانشگاه جامع ، توجه به بازار کار در این نظام آموزشی و فرایند جذب مدرسان اشاره نمود. اسماعیلی در ادامه نیز  به موفقیت و درخشش محمد برومندی دانشجوی رشته حقوق مرکز در راهیابی به جشنواره ملی دانشجویان اشاره نموده و برای وی آرزوی موفقیت نمود.

درادامه این نشست، دانشجویان راهکارها، انتقادات سازنده و سوالاهای خود را مطرح نموده و  سپس ازسوی ریاست و کارشناسان مرکز پاسخ لازم ارائه شد.

درخاتمه نیز به دانشجویان برگزیده مسابقات جوایزی اهداءشد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین