جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 13 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

رفع تصرف ۱۵ هزار مترمربع از اراضی ملی در شهر خور لارستان

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: دو قطعه زمین به مساحت ۱۵ هزار مترمربع در شهر خور لارستان به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از ید متصرفین خارج شد. به گزارش…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: دو قطعه زمین به مساحت ۱۵ هزار مترمربع در شهر خور لارستان به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از ید متصرفین خارج شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از حساسیت‌های موجود در خصوص اراضی ملی و انجام اقدامات پیشگیرانه با هرگونه تخلف عمدی و سهوی و تصرف اراضی ملی در جهت بازپس‌گیری از متصرفان خبر داد.

وی با تأکید بر حفظ و نگهداری اراضی ملی نیز بیان کرد: با توجه به اولویت کاری اداره کل راه و شهرسازی لارستان در برخورد قاطع برای تحقق این امر، در برخورد قانونی و مقابله با سودجویان زمین هیچ‌گونه اغماض و چشم‌پوشی نخواهیم داشت و با احساس مسئولیت و مشارکت مردم و همچنین حمایت مسئولان قضایی و انتظامی در حفظ و نگهداری بیت‌المال تلاش می‌کنیم.

باقری فرد در خصوص رفع تصرف اخیر در سطح شهر خور اظهار کرد: دو قطعه زمین به مساحت ۵ هزار و ۱۰ هزار مترمربع در حریم و دونقطه از حسین‌آباد شهر خور لارستان به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از ید متصرفین خارج شد.

وی ادامه داد: از آنجایی که زمین جز سرمایه‌های ملی و مربوط به تمام آحاد مردم و نیز نسل‌های آینده در جهت توسعه شهری است، بایستی حفاظت و نگهداری از این نعمت‌های خدادادی همکاری و مساعدت همه اقشار جامعه را در پی داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان تصریح کرد: چنانچه شهروندان قصد خرید املاک و اراضی در محدوده و حریم شهرها را دارند ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه و شهرسازی لارستان صورت داده تا ناخواسته جزء متصرفان اراضی دولتی قرار نگیرند و همچنین به منظور حفاظت از اراضی دولتی و حفظ حقوق بیت‌المال در صورت مشاهده هرگونه اقدامی مبنی بر تصرف اراضی دولتی سریعاً مراتب را به یگان حفاظت از اراضی مستقر در اداره کل راه و شهرسازی لارستان به شماره تلفن ۰۷۱۵۲۲۴۱۱۶۰داخلی ۳۱۰۴ (اداره شناسایی و حفاظت) در میان بگذارند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین