پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
در جلسه شورای اداری لارستان مطرح شد

تکریم ارباب رجوع/هشدار بحران آب در لارستان/ فروش برق به دولت

میلاد لارستان: در جلسه شورای اداری لارستان مسوولان مختلف با بیان دیدگاهها و درخواستهای اداره مربوطه مردم و سایر دستگاههای مسئول را در جریان روند فعالیتها قرار دادند.

در جلسه شورای اداری لارستان مسوولان مختلف با بیان دیدگاهها و درخواستهای اداره مربوطه مردم و سایر دستگاههای مسئول را در جریان روند فعالیتها قرار دادند.

به گزارش میلاد لارستان؛ علی اصغر علی پور در جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد، اظهار داشت: طبق دستورالعمل ابلاغی از استانداری فارس و وزارت کشور مسئولین موظف به تکریم ارباب رجوع هستند.

وی افزود: همه مسوولان ادارات در شهرستان لارستان با استفاده از ابزار قانونی جهت انجام امور ارباب رجوع در اختیار آنان قرار دهند.

دبیر جلسه شورای اداری لارستان در مورد ابلاغ سیاست های کلی امور اداری، تصریح کرد: این ابلاغیه مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری که براساس آن باید حقوق مردم در مورد کارهای اداری مورد صیانت قرار گیرد.

علی پور یادآور شد: مدیران و کارکنان موظف به توجیه ارباب رجوع نسبت به ابلاغیه ها و دستورات هستند و باید ادارات با بازرسان فرمانداری کاملا همکاری داشته باشند.

وی در پایان از همکاری مردم با مأمورین سرشماری نفوس و مسکن تقدیر کرد و افزود: امید می رود با اتکا به شاخصه جمعیتی بالای لارستان بتوان امکانات خوبی را برای شهرستان جذب کرد.

همچنین امام جمعه لارستان در سخنان کوتاهی ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: مسئولین می بایست با از پتانسیل نهاد خود جهت ایجاد وحدت بین شیعه و سنی قدم بردارند و با تفرقه مبارزه کنند.

حجت الاسلام مختار موسوی به بدعهدی آمریکا در قبال برجام و موضع گیری مشترک رهبری و مسئولین مختلف کشور از جمله ریاست محترم جمهوری اشاره کرد و افزود: این امر یکی از مصادیق وحدت بین مسئولان است.

وی وحدت را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: حفظ وحدت تا آنجا مورد تأکید قرار گرفته که حتی بنا به روایات بر اقامه نماز جماعت مشترک بین شیعه و سنی اشاره شده است.

در ادامه برنامه تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان لارستان در مورد درخواستهای خود سخنانی را مطرح کردند.

منصور رضایی مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان در مورد اهمیت آب و کمبود آن در منطقه لارستان هشدار داد و گفت: مسئولین و خیرین در طرحهای آبرسانی مشارکت فعال داشته باشند و بحران آب را جدی بگیرند.

ابراهیم روشن ضمیر دبیر ستاد نماز جمعه لارستان نیز از مسئولین خواست تا با شرکت در نماز جمعه، کارکنان خود را نیز به این امر مهم دعوت کنند و از روسای دانشگاههای لارستان خواست ضمن حضور در نماز جمعه دانشجویان را نیز به این کار دعوت کنند.

رئیس اداره دارایی و امور مالیات در سخنانی ضمن اشاره به ابلاغ قوانین جدید مالیاتی، از مردم و مسئولین خواست نسبت به تحویل اطلاعات خود شفافیت کافی را داشته باشند تا مشکلی جهت ابلاغهای مالیاتی ایجاد نشود.

 وی همچنین عدم شفافیت در ارائه اطلاعات و دادن اطلاعات غلط را غیر قانونی و جرم دانست و گفت: این کار از شش ماه تا ۳ سال حبس دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) هم با ارائه گزارشی از فعالیت های این نهاد، گفت: هدف این اداره در حال حاضر توانمندسازی مددجویان و استقلال اقتصادی آنان از کمیته امداد است و برای این کار در سال جاری مبلغ ۲میلیار تومان تسهیلات به مددجویان پرداخت شده است.

هوشنگ دلاور با تقدیر از همکاری مدیریت شرکت توزیع برق لارستان در زمینه نصب پنل های خورشیدی برای مددجویان، افزود: با این کار مددجویان می توانند برق تولیدی را به دولت بفروشند و درآمد کسب کنند.

وی با بیان اینکه این طرح از روستای «درز» شروع می شود، اضافه کرد: ارائه تسهیلات مسکن روستایی جهت نوسازی خانه های روستایی با همکاری بنیاد مسکن لارستان در حال پرداخت است.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین