جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

12درخواست مردم بائن و پاسخ 5 مسئول شهرستان

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مسئولان محلی، مسائل و مشکلات مردم روستای بائن از بخش مرکزی لارستان بررسی و در خصوص آنها تصمیم گیری شد. در…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مسئولان محلی، مسائل و مشکلات مردم روستای بائن از بخش مرکزی لارستان بررسی و در خصوص آنها تصمیم گیری شد. در این نشست ابتدا ماشاءاله ثمری بخشدار مرکزی لارستان و رحمت باقری از معتمدین محلی این روستا اهم مشکلات و درخواست های این روستا را

۱) دفع آبهای سطحی بخصوص در موقع سیلاب

۲) دفع فاضلاب

۳) تجهیز و اتمام سالن ورزشی

۴) توسعه شبکه تلفن ثابت شهرک بهارستان

۵) مصوب شدن دهیاری و اختصاص کد به این روستا

۶) بهسازی و نوسازی دبستان روستا

۷) نبود مهد کودک

۸) فرسوده بودن پایه های برق

۹) لزوم تعویض سیم های برق معابر

۱۰) اختصاص ترانس برق برای مسجد و حسینیه روستا

۱۱) احداث سپتیک تانک

و ۱۲) اختصاص پزشک دائم

عنوان کردند.

در ادامه امین دامن کشان مدیر توزیع برق شهرستان هم در سخنانی با بیان اینکه سال گذشته یک دستگاه ترانس برق به حسینیه روستای بائن جهت افت ولتاژ اختصاص داده شده است؛افزود:در این روستا امکان اینکه پایه های سیمانی نصب گردد وجود ندارد مگر اینکه معابر روستا تسطیح گردد.

ناصر زائری رییس بنیاد مسکن لارستان هم اظهار داشت:در روستای بائن تعداد ۱۵۰ منازل روستایی با ارائه تسهیلات به متقاضیان به مبلغ ۱۷ میلیارد ریال مقاوم سازی گردیده است و تعداد ۵۰۰ جلد سند منازل هم صادر شده است. وی ادامه داد:جهت دفع آبهای سطحی روستای بائن با همکاری شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی لارستان پیگیریهای لازم صورت خواهد پذیرفت و این مهم انجام خواهد شد. زائری تصریح کرد:افرادی که فاقد مسکن هستند می توانند به بنیاد مسکن مراجعه نمایند و اگر واجد شرایط زمین باشند ، بنیاد زمینی را در شهرک بهارستان به آنها واگذار می کند و آن افراد هم یکسال و نیم وقت دارند که آنرا بسازند در غیر اینصورت زمین مورد نظر پس گرفته خواهد شد و به کسان دیگری واگذار می گردد.

محمد مهدی صادق نژادان مدیر مخابرات لارستان هم گفت:در صورتیکه برای تلفن ثابت متقاضی زیاد باشد ثبت نام از متقاضیان بعمل خواهد آمد.

محسن شاه محمدی معاون مدیریت آموزش و پرورش لارستان هم گفت:برای راه اندازی کودکستان در این روستا بایستی تعداد دانش آموزان به ۱۵ نفر برسد .

دکتر عباس نصری معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان هم برای کاهش فاضلاب و استقرار پزشک خانواده قول پیگیری را داد.

جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان هم در سخنانی اظهار داشت: ما خدمتگزاران و فرمانبران شما در مجموعه اجرایی و اداری تا آنجا که بتوانیم و تا آنجا که اختیارات ، امکانات و اعتبارات به ما اجازه بدهد در خدمت مردم عزیز و شریف هستیم.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین