پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 26
در میان 40 حوزه قضایی در فارس:

رتبه بالای عملکردی حوزه های قضایی لارستان، خنج و گراش در فارس

بررسی عملکردی قضایی و اداری دادگستری فارس نشان داد که حوزه های قضایی لارستان، خنج و گراش در رتبه های بالای عملکردی در میان ۴۰ حوزه قضایی در  فارس قرار…

بررسی عملکردی قضایی و اداری دادگستری فارس نشان داد که حوزه های قضایی لارستان، خنج و گراش در رتبه های بالای عملکردی در میان ۴۰ حوزه قضایی در  فارس قرار دارند.
به گزارش میلادلارستان به نقل از برنا  معاون قضایی و سرپرست معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری فارس با اشاره به امتیازات وآمار عملکرد حوزه های قضایی فارس در مهر ماه و آبان ماه امسال گفت: در مهرماه حوزه های قضایی کازرون، شیراز و فراشبند بهترین عملکرد در بخش دادیاری را به خود اختصاص داده اند؛ این در حالی است که در آبان ماه حوزه های قضایی فسا، کوار و خنج موفق به کسب بیشترین امتیاز عملکردی در این بخش شدند.
سیدعبدالنبی نجیبی افزود: در بخش بازپرسی نیز در هر دو ماه متوالی حوزه های قضایی سپیدان و شیراز حائز بهترین رتبه شده اند و در شعب دادستانی نیز حوزه های قضایی خرامه، بوانات و فراشبند در مهر ماه و حوزه های قضایی خرامه، سروستان و خنج در آبان ماه در صدر جدول عملکردی حوزه های قضایی فارس قرار گرفتند.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه معرفی حوزه های برتر استانی از حیث کسب امتیازات عملکردی از برتری حوزه های قضایی ممسنی، خنج و کازرون در مهرماه و خنج، سروستان و جهرم در آبان ماه در دادگاه های کیفری ۲ خبر داد و خاطر نشان کرد: در محاکم انقلاب نیز حوزه قضایی فیروآباد در دو ماه متوالی حائز رتبه برتر و حوزه های قضایی کازرون، داراب، بوانات و لارستان در جایگاه‌های بعدی از حیث کسب امتیازات عملکردی قرار گرفتند.
وی حوزه های قضایی کازرون، شیراز، لارستان و سپیدان را دارای بهترین عملکرد در محاکم حقوقی معرفی کرد و خاطر نشان ساخت: به ترتیب حوزه های قضایی شیبکوه، گراش و بیضاء در مهرماه و حوزه های قضایی بیضاء، چنارشاهیجان و گراش در آبان ماه بهترین عملکرد قضایی و اداری را ثبت نموده اند.
همچنین طبق اعلام معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری فارس اجرای احکام مدنی در حوزه های قضایی گراش، کامفیروز، لارستان در مهر ماه و حوزه های قضایی گراش، شیبکوه و نی ریز در آبان ماه بهترین نتایج آماری را در میان ۴۰ حوزه قضایی استان کسب نمودند.
نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رتبه بالای عملکردی حوزه های قضایی لارستان، خنج و گراش در فارس”

  1. لارستانی گفت:

    ایا. این. عدالت. ودادگری. است. که. مناطق. کوچکتری. مانند. شیبکو. بیضا. کام. فیروز و…….. حوزه. قضایی. داشته. باشند. ولی. بخش ۵۰. هزار نفری. اوز. از. داشتن. دادگاه. محروم. باشد. این. را می. گویند. عدالت. وانصاف. قابل توجه. نماینده. محترم. به خاطر. در خواست. چند. ساله. مردم. صبور. اوز

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین