سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

معافیت سربازی 11 نفر از فرزندان خانواده های تحت پوشش

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از معافیت ۱۱ نفر از فرزندان خانواده های تحت پوشش از خدمت مقدس سربازی در سال جاری خبر داد .

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از معافیت ۱۱ نفر از فرزندان خانواده های تحت پوشش از خدمت مقدس سربازی در سال جاری خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور اظهار داشت : در راستای کمک به توانمند سازی خانواده های تحت پوشش و استقلال اقتصادی خانواده ها ،تعداد ۱۱ نفر از فرزندان آنها از خدمت مقدس سربازی معاف گردیدند .

وی افزود : با توجه به اینکه سربازی فرزندان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد،یک فرد فعال را برای ۲ سال از این خانواده ها جدا می کند،معافیت این فرزندان و در ادامه دریافت وام های خود اشتغالی و شروع به کار در حرفه ای خاص توان اقتصادی خانواده را بالا برده و به تبع آن توانمند سازی آنها را در پی خواهد داشت .

وی تصریح کرد : در طرح معافیت سربازی،یک فرزند عضو خانواده هایی که به علت طلاق یا فوت سرپرست تحت حمایت هستند و خانواده هایی که به دلیل بیماری یا از کارافتادگی سرپرست مرد تحت پوشش هستند چنانچه فقط دارای یک پسر و حداقل سه دختر باشند مشمول طرح معافیت می شوند .

دلاور خاطر نشان کرد : علاوه بر موارد ذکر شده تعداد ۳۳ نفر از سربازان نیز از کاهش تعرفه و انتقال به محل نزدیک سکونت بهره مند گردیده اند .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین