سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اعتبار پروژه های و دستگاه های اجرایی لارستان، خنج و گراش در لایحه بودجه 96 چقدر است؟(1)

لایحه بودجه ۹۶ مدتی پیش(۱۴ آذرماه) به مجلس ارائه شد تا در خصوص موارد مختلف آن بحث شده و نهایتا جهت تصویب پس از بررسی کارشناسی به صحن علنی آورده…

لایحه بودجه ۹۶ مدتی پیش(۱۴ آذرماه) به مجلس ارائه شد تا در خصوص موارد مختلف آن بحث شده و نهایتا جهت تصویب پس از بررسی کارشناسی به صحن علنی آورده شود. در  بررسی لایحه ۱۰۸۴ هزار میلیارد تومانی بودجه ۹۶ گریزی به پروژه هایی زدیم که مستقیما با حوزه لارستان، خنج و گراش در ارتباط است. در ادامه کلیاتی را در این خصوص با هم مرور می کنیم:

در بودجه ۹۶  بخشی به نام اعتبارات دستگاه های اجرایی ملی وجود دارد که برای مجموعه های مختلف دولتی به حسب فعالیت ها و زیرفعالیتهای آنها تخصیص بودجه صورت می گیرد. در برخی موارد زیر فعالیت ها بازهم کلی بوده و تفکیک آن به مناطق جغرافیایی کشور میسر نمی باشد. اما در برخی موارد مانند هزینه های موسسات آموزش عالی تفکیک صورت گرفته است. بر این اساس اعتبارات دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی گراش، دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی لارستان و  مرکز اموزش عالی لار به تفکیک در جدول زیر ارائه شده که خود از اعتبارات سال۱۳۹۶ و نیز اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای(*) تشکیل می شود. اعتبار سایر ارگان ها به تفکیک ارائه نشده است.

etebal-melli(*) اعتبار طرح تملك دارايي‌هاي سرمايه‎اي: منظور اعتبار مجموعه عمليات مشخص است كه براساس مطالعات توجيهي، فني و اقتصادي و اجتماعي كه توسط دستگاه اجرايي انجام مي‌شود طي مدت معين و با اعتبار معين براي تحقق بخشيدن به هدف‎هاي برنامه توسعه ۵ ساله به صورت سرمايه‌گذاري ثابت يا مطالعه براي ايجاد دارايي سرمايه‌اي اجرا مي‌شود.

موارد اشاره شده در خصوص موسسات فوق خود ردیف اعتباری دقیق تر و کوچکتر نیز  دارند که به عنوان نمونه در خصوص مرکز آموزش عالی لار زیر اعتبارات به قرار زیر است:

laruni-tafkik

زیر فعالیت های سایر موسسات آموزش عالی را می توان از اینجا دریافت نمود.

البته این موارد غیر از  درآمدها و واگذاري دارايي هاي سرمايه اي و مالي است. جهت کسب اطلاع از درآمدها و واگذاري دارايي هاي سرمايه اي و مالي در خصوص ارگان های دولتی منطقه شامل دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی گراش، دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی لارستان و  مرکز اموزش عالی لار اینجا را کلیک کنید.

در خصوص اعتبارت طرح های تملک دارایی سرمایه ای پروژه های منطقه (راه، راه آهن، تجهیز بیمارستان ها و… ) در روزهای آتی گزارش دیگری ارائه خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “اعتبار پروژه های و دستگاه های اجرایی لارستان، خنج و گراش در لایحه بودجه 96 چقدر است؟(1)”

  1. ميلاد گفت:

    از نماينده محترم تقاضا داريم تمام سعي و تلاششان در خصوص افزايش اعتبار اعتبار در بودجه سال ۹۶ جهت دو بانده کردن محور لار جهرم و لار بندرعباس و همچنين لار بستک بندرلنگه انجام بدهند .يکي از پيشرفتهاي يک منطقه راههاي دسترسيش هست

  2. فرزاد گفت:

    ممنون ميشم اگه در بحث راه و صنعت مقايسه اي هم با ديگر شهرستانهاي اطراف داشته باشيد

  3. مهرداد گفت:

    اگر نماينده محترم پيگير ارتقاي چند اداره هستند که تاکنون مسکوت مانده و همچنين پيگير ارتقاي دانشکده به دانشگاه علوم پزشکي.بايد در فصل بودجه ي سال ۹۶اين پيشنهادات گنجانده شود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین