دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
معاون استاندار فارس

وحدت تشیع و تسنن جنوب فارس نشان از بصیرت و پایبندی اعتقادی دارد

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه مردم جنوب فارس به دلائل اعتقادی، همبستگی اجتماعی و عمل آیات قرآنی از گذشته تاکنون منشاء وحدت و انسجام اسلامی هستند، گفت: این وحدت نشأت گرفته از غنای فرهنگی، حس نوع دوستی و مبارزه با نقشه شوم استکبار جهانی مبنی بر ایجاد اختلاف بین مسلمانان است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه مردم جنوب فارس به دلائل اعتقادی، همبستگی اجتماعی و عمل آیات قرآنی از گذشته تاکنون منشاء وحدت و انسجام اسلامی هستند، گفت: این وحدت نشأت گرفته از غنای فرهنگی، حس نوع دوستی و مبارزه با نقشه شوم استکبار جهانی مبنی بر ایجاد اختلاف بین مسلمانان است.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی در جشن هفته وحدت که با حضور محمدحسن ابوترابی‌فرد عضو شورای حل اختلاف قوا، علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، جمشید جعفرپور نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، علماء و جمع زیادی از مردم تسنن و تشیع جنوب استان فارس در حسینیه اعظم شهر لار برگزار شد، اظهار داشت: هفته وحدت به عنوان ابتکاری جدید مایه همبستگی، همدلی و همراهی امت مسلمان شده است.

وی با تقدیر و تشکر از مردم مؤمن و ولایتمدار تسنن و تشیع شهرستانهای لارستان، خنج و گراش به جهت همگرایی و همدلی در راستای استحکام انقلاب اسلامی، افزود: برگزاری دهها ویژه برنامه هفته وحدت در این شهرستانها با الگوگیری از سیره پیامبر بزرگ اسلام(ص) نشان از بصیرت و پایبندی اعتقادی دارد.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه مردم جنوب فارس به دلائل اعتقادی، همبستگی اجتماعی و عمل به توصیه آیات و روایات قرآنی از گذشته تاکنون منشاء وحدت و انسجام اسلامی هستند، تصریح کرد: این وحدت نشأت گرفته از غنای فرهنگی، اعتقادات دینی راسخ، حس نوع دوستی و همبستگی و بخصوص مبارزه با نقشه شوم استکبار جهانی مبنی بر ایجاد اختلاف بین مسلمانان است.

وی با تأکید بر نقش علمای بزرگی همچون آیات عظام آیت اللهی(ره)، سیدمجتبی موسوی لاری(ره) و همچنین برجستگان دینی اهل سنت شیخ فقیهی و شیخ ابونجمی در ایجاد وحدت در جنوب کشور و منطقه لارستان بزرگ، ادامه داد: تأثیرگذاری این علما از زمان مشروطیت با توجه به نفوذشان در راستای گسترش اسلام و تثبیت نظام جمهوری اسلامی در عرصه کشور بر کسی پوشیده نیست و مردم نیز با اعتمادی که به این علما داشته اند با پیروی از آنان وحدت را در بین خودشان نهادینه کرده اند.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری وحدت شیعه و سنی در منطقه لارستان را مثال زدنی دانسته اند، یادآور شد: این وحدت در لارستان بزرگ الگویی مناسب در کشور قلمداد شده است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “وحدت تشیع و تسنن جنوب فارس نشان از بصیرت و پایبندی اعتقادی دارد”

  1. لارستانی گفت:

    امید. است. دز سایه. وحدت. وبرادزی. ذیرینه. مردم. منطقه. لارستان. بزرگ. بخش. بزرگ. اوز. نیز. به. ارزوی. دیرینه. خودش. که. ارتقا. به. شهرستان. است. برسد. تا این شهر. فرهنگی. نماد. وسمبل. وحدت. درعمل. برای. مردم. منطقه. باشد

  2. شهر وند از لارستان بزرگ گفت:

    در سایه سار وحدت وهمدلی ودر عمل باید بخش اوز که انصافا استحقاق شهرستان شدن را دارد باید ارتقا یابد تا مردم منطقه شیرینی واقعی ودر عمل را حس نمایند مسلما وجود چند شهرستان در اطراف لار در اینده به مرگزیت شهر لار در منطقه جنوب کمک خواهد گرد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین