پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
در راستای طرح جهیزیه آسان = ازدواج آسان

جهیزیه های خیرین گراشی راهی منازل ۲۵ زوج جوان شد

همزمان با فرخنده میلاد حضرت محمد(ص) جهیزیه های خیرین گراشی به خانه ۲۵ تن از نوعروسان  روانه شد. این جهیزیه ها که هرکدام مشتمل بر یخچال، لباسشویی،اجاق گاز ، جاروبرقی…

همزمان با فرخنده میلاد حضرت محمد(ص) جهیزیه های خیرین گراشی به خانه ۲۵ تن از نوعروسان  روانه شد. این جهیزیه ها که هرکدام مشتمل بر یخچال، لباسشویی،اجاق گاز ، جاروبرقی ، ظروف آشپزخانه و فرش و پتو جهت هر زو ج جوان  و به ارزش  هرکدام بالغ بر  ۴۵ میلیون ریال بود  طی مراسمی به منازل نوعروسان روانه گردید.

این طرح که چهارمین مجموعه از جهیزیه نیکوکاران گراشی و در قالب طرح “جهیزیه آسان مساویست با ازدواج آسان” درسال جاری می باشد مجموعا بالغ بر ۱۲۵ میلیون تومان ارزش داشته که توسط خیرین مسجد حضرت امام زین العابدین (ع) و همکاری مرکز خیریه حضرت ولی عصر(عج)  گراش به زوجهای جوان و نیازمند اهداء گردید.

یعقوب صادقی از اعضاء ارشد هیات امناء مسجد امام  زین العابدین (ع) در این رابطه گفت: مسجد حضرت امام زین العابدین (ع) گراش باداشتن خیرین نیک اندیش و در راستای طرح جهیزیه آسان = ازدواج آسان بعنوان مبدع و مجری این طرح خداپسندانه و سنت  حسنه در تمام طول سال آمادگی جذب مساعی خیرین دارد تا نسبت به تهیه جهیزیه آسان و در خور شان نوعروسان و زوجهای جوان و نیازمند اهتمام نماید.

وی از خیرین محلی خواست با پیوستن به این پویش مردمی ، در تسریع ازدواج  جوانان نیازمند همت گماشته واز اجر معنوی این امر مهم برخوردارگردند .

 گراش –خبرنگار: قاسم ایزدیان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین