پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 26
جهت حمایت از نویسندگان صورت گرفت

خرید 400 عنوان کتاب از نویسندگان لارستانی

میلاد لارستان: مسئول اداره کتابخانه های لارستان، گفت: جهت حمایت از نویسندگان لارستانی تعداد ۴۰۰ عنوان کتاب با اعتبار ۴۰ میلیون ریال خریداری شده است.

مسئول اداره کتابخانه های لارستان، گفت: جهت حمایت از نویسندگان لارستانی تعداد ۴۰۰ عنوان کتاب با اعتبار ۴۰ میلیون ریال خریداری شده است.

محمدمهدی معتمدیان در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه کار شناسایی نویسندگان این شهرستان از سال گذشته آغاز شده است، اظهار داشت: تاکنون بیش از ۳۰۰ نویسنده شناسایی شده و در شهرهای لار و گراش آرشیوی از کتابهای نویسندگان لارستانی در حال جمع آوری است.

وی از نویسندگان شهرستان لارستان خواست تا تعدادی از کتابهای خود را به کتابخانه های شهر اهدا تا مردم نیز با کتابها آشنا شوند.

مسئول اداره کتابخانه های لارستان از پیگیری جهت ثبت نهایی انجمن نویسندگان لارستان خبر داد و گفت: در سال گذشته۲۴ عنوان کتاب در لارستان رونمایی شده است.

معتمدیان با اشاره به اینکه جهت حمایت از نویسندگان لارستانی تعداد ۴۰۰ عنوان کتاب با اعتبار ۴۰ میلیون ریال خریداری شده است، ادامه داد: انتظار می رود ادارات لارستان نیز برای حمایت از نویسندگان بومی در خرید کتاب آنها همکاری کنند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین