پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

افتتاح کتابخانه خیرساز مرکز علمی کاربردی لارستان

کتابخانه خیرساز دانشگاه علمی کاربردی لارستان در مراسمی افتتاح شد

کتابخانه خیرساز دانشگاه علمی کاربردی لارستان در مراسمی افتتاح شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان ، نشست صمیمی اساتید همزمان با شب یلدا با حضور مهدی اسماعیلی ریاست ،جمعی از کارکنان و اساتید در محل کتابخانه مرکز برگزار شد.

در ابتدا کتابخانه خیر نیکوکار عرصه نیک اندیشی خطه لارستان زنده یاد حاج سید عبدالرحیم هاشمی زاده که در راستای اعتلای علمی-فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی احداث شده با حضور حاج سید هدایت اله هاشمی زاده فرزند برومند آن بزرگوار و منصور اسماعیلی مدیر عامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی،افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سپس سماعیلی ریاست دانشگاه، حضور دکتر امید سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی را نوید بخش واقع بینی و پویایی در حوزه های علمی و اداری دانسته و بر همکاری اساتید در تعریف دوره های کوتاه مدت تک پودمان با صدور مدرک از طرف دانشگاه ،تعامل و نشست های اساتید با دانشجویان و دانش آموزان در راستای معرفی دستاوردهای دوره های مهارتی علمی – کاربردی و اشتغالزایی تاکید نموده و توجه به مسائل تربیتی و معاشرتی دانشجویان،اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر را خواستار شد.

گفتنی است در این نشست رضایی مدیر گروه حقوق،ابراهیمی مدیر گروه گرافیک،یزدانپناه مدیر گروه حسابداری،زینلی مدیر گروه تربیت مربی،نجاری مدیرگروه دروس عمومی و معارف و مسئول بسیج اساتید،مشکوری مدیر گروه صنعت  به بیان بخشی از مسایل رشته ها و واکاوی نقاط مثبت و منفی در این حوزه پرداختند و راهکارهایی را ارائه نمودند.

گفتنی است اجرای عبدالرضا مفتوحی شاعر و طنز پرداز لارستان و مسابقه خاطره گویی اساتید از دانشگاه علمی – کاربردی لارستان نیز از دیگر برنامه های این نشست صمیمی بود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین