شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15
فرماندار ویژه لارستان:

۸۸ مرکز جامع سلامت در لارستان با مشارکت خیران در حال ساخت است

فرماندار ویژه لارستان گفت: با مشارکت خیرین بیش از ۸۸ درمانگاه و مرکز جامع سلامت در نقاط مختلف لارستان در حال احداث یا در شرف بهره برداری است.

فرماندار ویژه لارستان گفت: با مشارکت خیرین بیش از ۸۸ درمانگاه و مرکز جامع سلامت در نقاط مختلف لارستان در حال احداث یا در شرف بهره برداری است.

به گزارش میلادلارستان جلیل حسنی امروز در جمع کارشناسان اشتغال سازمان بهزیستی شهرستان‌های استان فارس در محل سالن اجتماعات شورای ‌شهر لار، با بیان اینکه خیرین لارستانی منشاء بالندگی هستند، اظهار داشت: کمتر شهری در کشور وجود دارد که خیرین آن پابه‌پای دولت به‌دنبال آبادانی شهر و دیار خود باشند.

وی گفت: مردم لارستان افرادی هستند که حاصل زحمات و دسترنج خود را در راه خدمت به آبادانی شهر و روستا و زادگاه خویش هزینه می‌کنند به‌گونه‌ای که امروز بسیاری از روستاهای منطقه لارستان از شهرها آبادتر است و این به‌دلیل فراهم‌کردن زیرساخت‌های لازم و فعالیت گسترده خیرین است.

حسنی افزود: خیرین در روستاهای خود مسجد، حسینیه، درمانگاه، ورزشگاه، سالن‌های ورزشی و پذیرایی شکیل و زیبا و غیره ساخته‌ا‌ند که مایه افتخار این سرزمین است.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه هم اکنون دولت با مشارکت خیرین  بیش از ۸۸ درمانگاه و مرکز جامع سلامت را در نقاط مختلف این شهرستان در حال احداث یا در شرف بهره‌برداری دارد، گفت: این نشان می‌دهد که خیرین پا به پای دولت حرکت می‌کنند و شهر، روستا و زادگاه خود را روز به روز آبادتر می‌کنند و این توجه ویژه که خیران به محل سکونت خود دارند، ستودنی است.

وی با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین و حساس‌ترین موضوعات در کشور اشتغال  جوانان است، افزود: سازمان بهزیستی به جهت نوع نگرشی که بر اشتغال دارد می‌تواند بسیاری از معضلات کنونی جامعه از جمله اشتغال را کاهش دهد.

حسنی خاطرنشان کرد: اگر به مشکلات جامعه توجه کنیم، می‌بینیم که همه آن موارد و مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم به حوزه اشتغال و به مشکلات فرهنگی و نوع نگرشی که به کار می‌گیریم؛ بر می‌گردد.

وی افزود: یکی از وظایف همه ما تغییر نگرش خود و جامعه نسبت به همه ابعاد زندگی اجتماعی به ویژه در حوزه اشتغال است و اگر می‌توانستیم فکر و نگرش خود را متناسب با تحولات امروزی در حوزه اشتغال تغییر بدهیم، دیگر افراد بیکار و منتظر استخدام در دستگاه‌های دولتی نداشتیم.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین