پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

پیام نماینده مردم به مناسبت حماسه روز بصیرت

همزمان با هفتمین سالروز ۹ دی  روز بصیرت، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیامی صادر نمود. در بخشی از این پیام آمده است:  فتنه‌انگیختن و بد دل کردن مردم…

همزمان با هفتمین سالروز ۹ دی  روز بصیرت، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیامی صادر نمود. در بخشی از این پیام آمده است:  فتنه‌انگیختن و بد دل کردن مردم نسبت به یکدیگر، یکی از مواد برنامه‌ای است که دشمنان در دستور کار دارند و مردم شریف ایران و مسئولین باید در مقابل آن هوشیار و آگاه باشند و با توکل بر خدا و وحدت کلمه به سوی آرمان های بلند  انقلاب اسلامی حرکت نمایند.

متن پیام دکتر جعفرپور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه ی با شکوه حضور حماسی ملت بصیر ایران  در ۹ دی  ۱۳۸۸ و ایستادگی در مقابل فتنه ای که نشان از عناد و کینه توزی های دشمنان علیه نظام اسلامی داشت ما را متوجه نکته ای بسیار اساسی در کشور عزیزمان نمود و آن اینکه رمز پایداری و پیشرفت روزافزون ملت “اتحاد” و “پیروی از امر رهبر” است .

فتنه‌انگیختن و بد دل کردن مردم نسبت به یکدیگر، یکی از مواد برنامه‌ای است که دشمنان در دستور کار دارند و مردم شریف ایران و مسئولین باید در مقابل آن هوشیار و آگاه باشند و با توکل بر خدا و وحدت کلمه به سوی آرمان های بلند  انقلاب اسلامی حرکت نمایند.

ضروری است با توجه به دشمنی های روزافزون علیه ملت و نظام اسلامی این مفاهیم مداوما مورد تاکید  قرار گرفته و در سال روز این حرکت بزرگ انقلابی، آرمان های امام راحل عظیم الشان(ره) و مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) برای آحاد مردم و به خصوص جوانان با نگاه علمی و روز تبیین گردد تا جوانان امروز ورهبران فردا برای دفاع از منافع مردم و نظام اسلامی در صحنه جهانی ،آگاهانه به مصاف نظام سلطه و مکرهای شیطانی آنان بروند.

جمشید جعفرپور
نماینده مردم شریف لارستان، خنج و گراش

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین