جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

حمایت بانک ملی از طرحهای اقتصادی فارس؛ قابل توجه مسئولین منطقه

مدیرعامل بانک ملی ایران در سخنانی اعلام کرد که بانک ملی به صورت ویژه طرح های اقتصادی و تولیدی استان فارس را بررسی و مورد حمایت مالی قرار می دهد.

مدیرعامل بانک ملی ایران در سخنانی اعلام کرد که بانک ملی به صورت ویژه طرح های اقتصادی و تولیدی استان فارس را بررسی و مورد حمایت مالی قرار می دهد.  محمدرضا حسین زاده گفت:اختیارات لازم برای حمایت از طرح های تولیدی استان به مدیران بانک ملی استان داده می شود تا تولید استان با رونق بیشتری مواجه شود.

وی با اشاره به آمادگی بانک ملی ایران برای کمک به بدهکاران این بانک در استان ابراز داشت: بانک ملی ایران آماده مذاکره و کمک به واحد های تولیدی بدهکار در استان فارس که تمایل به تسویه بدهی های خود دارند، است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از کانال اقتصاد فارس، حسین زاده افزود : بانک ملی ایران هیچ تمایلی به بنگاه داری ندارد و تملیک اساسا آخرین راهکار بانک در برخورد با بدهکاران است و در صورتی که بدهکاران این بانک آماده تسویه بدهی خود و فعال سازی دوباره واحد تولیدی خود باشند ،بانک ملی ایران حاضر است در قالب اجاره به شرط تملیک ، کارخانه را مجددا احیا کند تا اشتغال نیز با مشکلی مواجه نشود.

میلادلارستان: قابل توجه مسئولان منطقه، بارها نیز گفته ایم که سهم قابل توجهی از سپرده های موجود در بانکهای استان، در منطقه جنوب فارس خصوصا لارستان، خنج و گراش قرار دارد که بی شک یکی از این بانکها،بانک ملی می باشد. .  با توجه به اظهارات اخیر مدیرعامل بانک ملی ایران، مسئولان منطقه به طور خاص شخص فرماندار و مسئولان شهرستان بایستی از این فرصت استفاده نموده و چرخ حمایتی بانک ملی ایران را به سمت این منطقه بیشتر به حرکت در آورند.

یک یاعلی کافیست…

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین