دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
مدیر مجمع القرآن فاطمیون (س) گراش خبرداد:

طرح نوین حفظ مجازی قرآن در مجمع القرآن گراش آغاز شد

نام نویسی طرح نوین حفظ مجازی قرآن در مجمع القرآن گراش آغاز شد.

نام نویسی طرح نوین حفظ مجازی قرآن در مجمع القرآن گراش آغاز شد. مدیر موسسه مجمع القرآن فاطمیون (س) گراش از نام نویسی طرح نوین حفظ محازی قرآن خبرداد و گفت: این طرح برای آن دسته از افراد علاقمندی در نظرگرفته شده  که به دلایلی توفیق حضوری در کلاسهای حفظ کلام الله مجید در این موسسه را ندارند.

به گزارش میلادلارستان حجت الاسلام سعید بصیری اظهار داشت: اولویت ما این است که قرآن آموزان هر روز بتوانند نصف صفحه از قرآن کریم را حفظ نمایند، ولی باتوجه به تفاوت استعداد و توانایی افراد  برآنیم که در یکی از ایام هفته با علاقمندان تماس حاصل نموده و محفوظات آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی با تاکید بر حضور افراد ساکن در منطقه هرسه ماه یکبار جهت آزمون در مجمع القرآن فاطمیون(س)، در خصوص  علاقمندان خارج از منطقه اظهار داشت: این عزیزان الزاما هرشش ماه یکبار باید در مجمع حضور و مورد آزمون قرار گیرند.

مدیر مجمع القرآن فاطمیون (س) گراش همچنین از حافظان کل قرآن مجید که تمایل به دریافت گواهینامه مرتبط از این موسسه قرآنی دارند خواست با شرکت دراین طرح و آزمون نهایی  نسبت به اخذ گواهینامه اقدام نمایند.

عبدالمهدی وفایی فرد مدیر روابط عمومی مجمع القرآن فاطمیون گراش نیز از علاقمندان مایل به شرکت در این طرح  از سراسر کشور خواست به منظور کسب آگاهی بیشتر ونحوه نام نویسی با شماره تلفن ۰۷۱۵۲۴۴۵۴۴۵ داخلی ۱۰۵ تماس و مقدمات نامویسی خویش رادراین طرح نوین فراهم نمایند.

گراش –قاسم ایزدیان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین