شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دستگیری سارق بانک با پوشش زنانه در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان استان فارس از دستگیری عامل سرقت مسلحانه بانک در شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان؛ منطقه فارس، سرهنگ حسین خلیفه اظهار کرد: در پی اطلاع واصله…

8069-1.jpgفرمانده انتظامی لارستان استان فارس از دستگیری عامل سرقت مسلحانه بانک در شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان؛ منطقه فارس، سرهنگ حسین خلیفه اظهار کرد: در پی اطلاع واصله از یکی از شعب بانک در شهرستان

مبنی بر وقوع یک فقره سرقت، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند. ماموران در بررسی‌های اولیه دریافتند که فردی با اسلحه کمری وارد بانک شده و با تهدید سلاح، مبلغ ۱۴ میلیون تومان از یکی از کارمندان بانک اخذ کرده و با یک دستگاه خودرو سمند فاقد پلاک از محل متواری شده است.

 فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: بلافاصله مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، فرد سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند. متهم در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار و اعلام کرد با استفاده از یک عبای زنانه مشکی رنگ و اسلحه کمری اقدام به سرقت مسلحانه کرده است.

وی با بیان اینکه فرد سارق جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شده است، تصریح کرد: نبود نگهبان در بانک و مجهز نبودن بانک به دوربین مداربسته، باعث ضعف شدید امنیتی بانک‌ها و زمینه‌ساز وقوع چنین جرم‌هایی می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین