شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

گاز، آب، جاده، نمایندگی ادارات، مهمترین کمبودهای بخش صحرای باغ

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، گفت: با وحدت و همدلی سخت ترین مشکلات، سهل می شود. به گزارش میلاد لارستان؛ علی اکبر نجیب زاده بعد از ظهر…

بخش صحرای باغ لارستانمیلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، گفت: با وحدت و همدلی سخت ترین مشکلات، سهل می شود. به گزارش میلاد لارستان؛ علی اکبر نجیب زاده بعد از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه عمادده، بخشدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر،

معتمدین و دهیاران بخش صحرای باغ لارستان، اظهار داشت: خوشبختانه بنده از گذشته ای دور با علما،معتمدین و بزرگان اهل سنت مراودات خوبی داشته واین مراودات ودوستی ها باعث پیشرفت در کارها شده است.

وی با بیان اینکه با وحدت و همدلی سخت ترین مشکلات، سهل می شود، افزود: آینده منطقه لارستان را روشن می بینم و انشاالله با تدبیر دولت، تحولی در کشور عزیزمان ایران وبه تبع آن درمنطقه لارستان صورت گیرد و وضع از اینکه هست بهتر می شود.

معاون استاندار فارس بیان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دستاورد های خوبی را به همراه داشته است که در دنیا حرف برای گفتن داریم.

وی با تأکید بر استقرار نمایندگی ادارات در مراکز بخشها، تصریح کرد: با این کار، رفت وآمدها به مرکز شهرستان کمتر می شود ومردم هم در رفاه وآسایش کامل به سر می برند.

نجیب زاده با ابراز امیدواری در رفع هر چه سریعتر مشکلات بخشهای تابعه لارستان، خاطر نشان کرد: همه کمک کنید و کارگروهی را جهت بررسی مسائل و مشکلات بخش راه اندازی نمایید تا کارها سریعتر به جلو حرکت کند.

فرماندار ویژه لارستان در پایان با اشاره به راه اندازی پست برق بلغان، گفت: با پیگیری به عمل آمده خدا راشکر این طرح به سرانجام رسید ودر حال حاضر برق مطمئن وماندگاری، در قسمتی از روستاهای بخشهای جویم،اوز و بنارویه داریم.

وی یادآور شد: برای اجرای طرح پست برق بلغان مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه دربر داشت که مبارک مردم این منطقه باشد.

در این دیدار مهمترین مشکلات و درخواست های مردم بخش صحرای باغ تعریض و بهسازی جاده اصلی، استقرار تعدادی از نمایندگی ادارات، گاز رسانی، آبرسانی، کمبود نیروی انسانی دراداره ثبت احوال، استقرار نمایندگی آموزش وپرورش، دیجیتالی شدن شبکه های تلویزیونی و غیره مطرح و خواستار رفع این مشکلات شدند.

در ابتدای این دیدار، سید احمد قتالی امام جمعه عمادده وبخشدار صحرای باغ در سخنانی ضمن تبریک سال جدید به فرماندار،از تلاش وکوشش شبانه روزی فرماندار درطول سال ۹۳ تقدیر وتشکر کردند.

 خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین