یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
مدیر آموزش و پرورش لارستان خبر داد

نصب 550 کولر و 120 بخاری در مدارس لارستان

میلاد لارستان: معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش لارستان از نصب ۵۵۰ کولر و ۱۲۰ بخاری برقی در مدارس این شهرستان خبر داد.

معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش لارستان از نصب ۵۵۰ کولر و ۱۲۰ بخاری برقی در مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ محمد فیاض پور در جلسه شورای اداری این شهرستان که به میزبانی اداره آموزش و پرورش لارستان در محل سالن غدیر با حضور روسای ادارات و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان لارستان دارای ۲۳ هزار دانش آموز، ۱ هزار و ۸۰۰ نیروی شاغل، ۲ هزار نیرویی بازنشته و ۲۸۵ مدرسه است.

وی افزود: تولید اندیشه و تربیت نیروی انسانی و پرورش خلاقیتهای دانش آموزان این مرز و بوم از رسالت هایی است که بر عهده آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پرورش لارستان با برشمردن فعالیت های این نهاد در بخش های مختلف، تصریح کرد: در بخش پژوهش لارستان در زمره ۳ شهرستان برتر استان فارس قرار دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه شهرستان لارستان با ایجاد ۵۰ کارگاه و همایش در سطح کارشناسان ادارات توانسته است میزبان نزدیک به ۱۶ شهرستان جنوبی فارس باشد، ادامه داد:  با پیگیری های صورت گرفته امسال سهمیه استخدامی شهرستان لارستان افزایش یافته و در امتحان اخیری که برگزار شده بالغ بر۴۸ نفر به نیروهای آموزش و پرورش لارستان اضافه می شوند.

فیاض پور از بهبود جایگاه پژوهشی آموزش و پرورش لارستان در سطح کشور خبر داد و یادآور شد: رتبه پژوهشسرای لار از ۵۴ کشوری به ۱۲ کشوری ارتقا یافته است.

وی بیان کرد: در بحث پژوهش شهرستان لارستان مجهز به آزمایشگاه نانو تکنولوژی است که با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان با کمک خیرین و دولت تجهیز شده است و کارهای تکمیلی آن ادامه دارد.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه در بحث کنکور سراسری شهرستان لارستان به غیر از رشته تجربی در رشته های انسانی و ریاضی رشد بالایی بدست آمده است، گفت: امسال از ۳۸ معلم پژوهشگر که در سطح کشور پژوهشهایی داشتند، تقدیر شده است.

مدیر آموزش و پرورش لارستان با بیان اینکه پکیج آموزشی به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان از طرف بنیاد علوی تهیه و در مدارس این شهرستان توزیع شده است، افزود: برخی از مدارس روستاها را نیز با استفاده از وسایل هوشمند آموزشی تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه در طرح پرسش مهر رئیس جمهور آموزش و پرورش لارستان دارای ۱۱ برگزیده استانی و ۴ برگزیده کشوری شده اند، تصریح کرد: کارهای عمرانی اداره آموزش و پرورش لارستان احداث مدرسه در روستاهای گاوبست، دهکویه، بریز، چاه نهر، دشتی و علی آباد و مقاوم سازی مدارس علی آباد، ساخت کانون تربیتی بنارویه، اتمام فاز دوم باشگاه فرهنگیان، شروع و اتمام مدرسه های امیرکبیر و ابن سینا شهر لار، احداث مدرسه کمیل، احداث سالن امتحانات اندیشه لار در مدرسه آزادگان و ساخت ۳ نمازخانه در مدارس شهر لار با کمک بنیادخیریه هاشمی زاده و غیره بوده است.

فیاض پور گفت: در مجموع برای این پروژه ها ۱۴ میلیارد تومان هزینه شده که تقریبا با مشارکت ۵۰ درصدی خیرین و دولت صورت گرفته است.

وی از نصب ۵۵۰ کولر اسپیلت و ۱۲۰ بخاری برقی در مدارس شهرستان لارستان خبر داد و گفت: این اقدام  یکی از کارهای خوب آموزش و پرورش لارستان بوده است.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس در پاسخ به سوالی درباره علت انجام امور آموزش و پرورش برخی از روستاهای بیرم و روستای دیدبان از توابع صحرای باغ  از طریق گراش، افزود: این موضوع باید از طریق مسئولین سیاسی و اجتماعی شهرستان  پیگیری شود و از من در حد توان خود کار کردم و بیشتر از این از من ساخته نیست.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین