جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
فرماندار ویژه لارستان خبر داد

برگزاری جشنواره ملی سرود رضوی در روستای کورده لارستان

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از برگزاری جشنواره ملی سرود رضوی در روستای کورده لارستان با حضور مسئولان کشوری خبر داد و گفت: این کار بزرگ نیازمند همکاری و حمایت همه جانبه مسئولین شهرستان لارستان است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از برگزاری جشنواره ملی سرود رضوی در روستای کورده لارستان با حضور مسئولان کشوری خبر داد و گفت:  این کار بزرگ نیازمند همکاری و حمایت همه جانبه مسئولین شهرستان لارستان است.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی در جلسه شورای اداری این شهرستان که به میزبانی اداره آموزش و پرورش لارستان در محل سالن غدیر با حضور روسای ادارات و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: مدت زمان محدودی تا آغاز دهه مبارک فجر باقی مانده و مسئولین ادارات می بایست دو هفته پیش از آن اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگی، اقتصادی و عمرانی برنامه ریزی داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه کارآمدی نظام جمهوری اسلامی از اولویت های اساسی است و ما اگر بتوانیم از درون خودکفا شویم هیچ دشمن خارجی نمی تواند بر کشورمان تاثیر منفی داشته باشد، افزود: دهه فجر برای مردم و به ویژه مسئوولان فرصتی است تا بتوان اقدامات نظام جمهوری اسلامی و دولت را برای مردم به صورت ملموس بیان کرد.

 فرماندار ویژه لارستان با اشاره به موضوع سلامت نظام اداری است، تصریح کرد: از بُعد اخلاقی و دینی زیبنده نیست که در صحنه عملی در کشور جمهوری اسلامی ارباب رجوعی در یک اداره مورد تبعیض قائل شود.

وی با بیان اینکه شهرستان لارستان دارای یک غنای فرهنگی است که بیش از غنای اقتصادی آن مورد توجه است. ادامه داد: سلامت اداری یک اداره نماد عینی نظام جمهوری اسلامی است.

معاون استاندار فارس از برگزاری جشنواره ملی سرود رضوی در روستای کورده لارستان با حضور مسئولان کشوری خبر داد و یادآور شد:  این کار بزرگ نیازمند همکاری و حمایت همه جانبه مسئولین شهرستان لارستان است.

حسنی با اشاره به مصوبات ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان لارستان، گفت: باید مسائل اعتقادی ما جدی گرفته شود و مصوبات ستاد به مرحله عملی برسد.

وی خطاب به مسئولان ادارات لارستان، افزود: از مسئولین می خواهیم با حضور در صف نماز جماعت مساجد لارستان به مشکلات مردم بپردازند و آنها را حل نمایند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین