جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 13 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

پرداخت 8 میلیارد ریال به نیازمندان در بحث درمان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از پرداخت بیش از ۸ میلیارد ریال بابت خدمات بهداشت و درمان و کمک به تامین سلامت نیازمندان و مددجویان تحت حمایت  این نهاد…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از پرداخت بیش از ۸ میلیارد ریال بابت خدمات بهداشت و درمان و کمک به تامین سلامت نیازمندان و مددجویان تحت حمایت  این نهاد خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لارستان، حجت الاسلام عبدالله تقی زاده با بیان اینکه تعداد ۲ هزار و ۹۳۲ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان لارستان از خدمات بیمه تامین اجتماعی،شرکت در کلاس های آموزشی،استفاده از خدمات موردی درمان،استفاده از خدمات ویژه درمانی و سایر خدمات درمانی بهره مند گردیده اند، اظهار داشت: جهت عملیاتی کردن برنامه های ذکر شده، مبلغ ۸ میلیارد و ۴۶ میلیون ریال هزینه شده است. 

مدیر کمیته امداد لارستان با بیان اینکه محرومین و درماندگان از درد و آلام های پیش آمده بیشتر صدمه می بینند، افزود: علت اصلی آن سوء تغذیه، عدم رعایت مسائل بهداشتی، عدم دسترسی به امکانات ضروری درمانی و عدم پیگیری کامل امور درمانی است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد نیازمند و محروم جامعه قادر به تامین هزینه بالای درمانی که نزدیک به ۱۰ درصد هزینه های غیر خوراکی را شامل می شود، نیستند، تصریح کرد: به همین دلیل کمیته امداد حضرت امام(ره) با عنایت به اهمیت موضوع و نیاز ضروری محرومان جامعه ارائه ی خدمات بهداشتی و درمانی به محرومان مورد حمایت و نیازمندان غیر تحت حمایت را در برنامه های اصلی خود قرار داده است .

حجت الاسلام تقی زاده بیان کرد: در سر فصل خدمات درمانی نیز که شامل خدمات بیمه ای، فرانشیز، خدمات ویژه و بیماران زمین گیر می باشد، تا کنون مبلغ ۵۴ میلیون تومان به حساب مددجویان واریز گردیده است .

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین