یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

مسئولان بخش جویم مشکلات این بخش را به فرماندار لارستان یادآوری کردند

میلاد لارستان: جلسه شورای اداری بخش جویم با حضور فرماندار ویژه لارستان برگزار و مسائل و مشکلات پیش روی توسعه این بخش با این مسئول در میان گذاشته شد.

جلسه شورای اداری بخش جویم با حضور فرماندار ویژه لارستان برگزار و مسائل و مشکلات پیش روی توسعه این بخش با این مسئول در میان گذاشته شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم؛ جلسه شورای اداری بخش جویم با حضور جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان و هیئت همراه متشکل از برخی مسئولین شهرستان، بخشدار، شورای شهر، معاون شهردار، امام جمعه و مسئولین شهر جویم، دهیاران و شوراهای بخش در سالن اجتماعات شهرداری جویم برگزار شد.

در این جلسه بخشدار جویم با اشاره به خدمات ارزنده نظام مقدس و دولت تدبیر و امید در سطح بخش و شهر جویم اظهار داشت: بخش قدیمی جویم به جهت دارا بودن آثار تاریخی و ارزشمند جزو مناطق گردشگری به حساب می آید.

 داود شفیعی خواسته مردم این خطه را ارتقای بخش جویم دانست و افزود: مشکلاتی گریبانگیر مردم این نقطه از لارستان است که از جمله موضوع راه اندازی بیمارستان، روشنایی ورزشگاه، بلوار ورودی شهر، کم آبی، طرح هادی برخی روستاها، دیجیتالی شدن شبکه های تلویزیونی از جمله روستای هرم و… است.
سپس امام جمعه شهر جویم نیز ضمن تسلیت درگذشت آیت الله رفسنجانی گفت: این عالم مجاهد، خدمتگذاری دوراندیش بود که شخصیتی جامع الاطراف داشت و کتابی ارزشمند به قلم این بزرگوار در راستای معرفی شخصیت امیرکبیر قهرمان مبارزه با استمار به یادگار مانده که مطالعه آن برای همه به ویژه کارگزاران این مملکت سودمند است.
وی با اشاره به بخش کهن و فراموش شده جویم خاطرنشان ساخت: امید می رود مسئولین شهرستانی و حتی استانی توجه ویژه و بیشتری نسبت به این بخش داشته باشند.
در ادامه نماینده شورای شهر با معرفی بخش جویم بعنوان کهن ترین بخش استان فارس، گفت: متاسفانه بخش جویم به آن جایگاهی که باید، نرسیده است.
یحیی عبداله زاده با بیان اینکه کارهای بزرگی انجام شده و در حال انجام است، افزود: موزائیک فرش معابر، آسفالت خیابان، بوستان صبا، خرید تجهیزات پارک، راه اندازی کارخانه شن و ماسه که مشکل این کارخانه بحث پروانه آب است که با پیگیری های زیاد متاسفانه تا کنون نتوانسته ایم این امر را محقق کنیم، احداث پل، فاز دوم ساختمان شهرداری، سالن اجتماعات، ساختمان شورای شهر که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.
وی بیان کرد: پروژه مسکن غدیر که با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی در حال اجراست، احداث سالن چندمنظوره خیرساز (در حال اجرا) و غیره است.
این عضو شورای شهر جویم تصریح کرد: به آثار باستانی بخش جویم اعتبارات کمی اختصاص داده شده و تقاضا می شود مسئولین اقدامات لازم را بعمل آورند.
وی ادامه داد: شبکه های مخابرات، اینترنت و همچنین تربیت بدنی که مسئله اصلی نبود نمایندگی است و با وجود پیگیری های مداوم تا کنون نتیجه ای نداشته است.
در پایان فرماندار ویژه لارستان ضمن تشکر از حضور مسئولین دراین جلسه و قدردانی از امام جمعه،بخشدار و شورای شهر به جهت گزارش وضعیت بخش و عرض تسلیت یار دیرین امام و رهبری بیان داشت: این مجاهد نستوه یکی از پایه های اساسی نظام بود که برای تثبیت نظام تلاش های زیادی نمود و امثال هاشمی باعث رشد و تداوم  انقلاب بودند.
جلیل حسنی بخش جویم را مستحق توجه بیشتر دانست و افزود: امیدواریم که بتوان سرکشی بیشتری به این بخش شود و با همکاری مردم بتوان مشکلات را از پیش رو برداشت.
وی با ابراز خرسندی از تخصیص اعتبارات مناسب به بخش جویم نسبت به بخش های دیگر لارستان، تصریح کرد: توجه مسئولین نباید فقط به نقاط شهری و مرکزی باشد.
معاون استاندار فارس ابراز امیدواری کرد در آینده پروژه های خوبی در بخش جویم افتتاح شود.
وی در پایان اولویت کاری خود را بخش جویم دانست و یادآور شد: تمام تلاش خود را متمرکز این بخش خواهم کرد.
لازم به ذکر است در این جلسه خادمی نماینده شوراهای دهستان های بخش جویم نیز مشکلات روستاها را در قالب گزارشی کوتاه مطرح کرد.
در حاشیه این جلسه از پروژه مسکن غدیر،ورزشگاه شهدای شهر جویم و کاروانسرای تاریخی خواجه ابوالحسن بازدید بعمل آمد.
خبرنگار: آرزو جهان پیما
نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۵:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مسئولان بخش جویم مشکلات این بخش را به فرماندار لارستان یادآوری کردند”

  1. موسوی. از بیرم گفت:

    اقای. فرماندار. لارستان. در شورای. اداری. جویم. می. گویند. که. اولویت. کاری. وتمام. تلاش. ایشان. متمرکز. روی. بخش. جویم. می. باشد. به. نظرم. این. با. نگاه. مساوی. ومتوازن. به. منطقه. بزرگ. لارستان. منافات. دارد. سری. به. بخش. کهن. ومحروم. بیرم. بزنید. تا. مشکلات. وکمبود های. این. منطقه. را. بهتر. بشناسید. که. همه. نقاط. لارستان. مثل. جویم. دچار. کمبود. هستند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین