یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

پیشرفت 90 درصدی بیمارستان 32 تختخوابی جویم لارستان

میلاد لارستان: بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی جویم در زمینی به مساحت ۴۵ هزار متر مربع با زیربنای ۱۸۰۰ متر مربع ساخته می‌شود و تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی جویم در زمینی به مساحت  ۴۵ هزار متر مربع با زیربنای ۱۸۰۰ متر مربع  ساخته می‌شود و تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، به اتفاق علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری،دکتر رامین اقتداری قائم مقام دانشکده علوم پزشکی لارستان،دکتر عباس نصری معاون بهداشتی دانشکده، داوود شفیعی بخشدار جویم و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان از بیمارستان در حال احداث ۳۲ تخت و خوابی جویم بازدید نمود و از روند اجرای عملیات و ساخت این مرکز درمانی اطلاع یافت.

در این بازدید قائم مقام دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به اینکه کار احداث ساختمان بیمارستان شهر جویم از مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری رو به پایان است، تصریح کرد: بنا به پیگیری‌های دانشکده علوم پزشکی لارستان، مراحل مجوز پروانه بهره‌برداری در حال انجام است.

گفتنی است بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی جویم در زمینی به مساحت  ۴۵ هزار متر مربع با زیربنای ۱۸۰۰ متر مربع  ساخته می‌شود و تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اضافه می گردد که برای این مرکز درمانی در حال حاضر ۳۰ میلیارد ریال توسط دولت هزینه شده است .

یاداور می شود همچنین مسئولین در این بازدید در خصوص تغییر کاربری زمین بیمارستان و انشعاب آب و برق این مرکز درمانی به بحث و رایزنی پرداختند.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین