شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

برخی از بناهای تاریخی به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود

میلاد لارستان: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس گفت: برخی از بناهای تاریخی در این استان که در تملک سازمان میراث فرهنگی است به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی واگذار می‌شود….

میلاد لارستان: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس گفت: برخی از بناهای تاریخی در این استان که در تملک سازمان میراث فرهنگی است به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی واگذار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری فارس، مصیب امیری با بیان اینکه برخی از بناهای تاریخی به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود، اظهار داشت: شرایط واگذاری این بناهای تاریخی به‌زودی اعلام خواهد شد.

 به گفته وی در حال حاضر بسته‌های سرمایه‌گذاری در بناهای تاریخی استانی که در نظارت میراث فرهنگی فارس هستند در حال تهیه و تکمیل است.

 مدیرکل میراث فرهنگی فارس بر لزوم تغییر کاربری برخی از این بناهای تاریخی تأکید کرد و گفت: بسیاری از آثار تاریخی این استان قابلیت دارند که به موزه‌های تخصصی، خانه‌های صنایع‌دستی و حتی واحدهای اقامتی و پذیرایی تبدیل شوند.

 امیری با بیان اینکه به‌زودی شرایط واگذاری این اماکن اعلام خواهد شد، افزود: در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری، کاربری مناسب برای بناهای تاریخی این استان تعریف می‌شود.

 

 اخبار مرتبط:

مدیرکل میراث فرهنگی فارس:مجموعه باستانی شهر لار قابلیت ثبت جهانی دارند

 

اداره میراث فرهنگی لارستان و انتظارات پیش رو

 

 میراث فرهنگی به فکر قلعه اژدها پیکر باشد…

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۷:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین