یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
معاون فرهنگی دبیرخانه مدارس علوم دینی اهل سنت فارس خبر داد

تقدیم 11 هزار شهید در جنگ تحمیلی توسط اهل سنت

میلاد لارستان: معاون فرهنگی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت فارس، گفت: باید دانست که بسیجیان، علما و مردم اهل سنت در جنگ تحمیلی ۱۱ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

معاون فرهنگی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت فارس، گفت: باید دانست که بسیجیان، علما و مردم اهل سنت در جنگ تحمیلی ۱۱ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

به گزارش میلاد لارستان؛ محمد ابراهیمی در چهارمین همایش ائمه جمعه و جماعت، علما و روحانیون اهل سنت استان فارس که در سالن شهید امامی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامی داشت آیت الله هاشمی رفسنجانی و همچنین درگذشت یکی از علمای اهل سنت در استان گلستان در هفته اخیر، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب خودشان بخاطر عظمت و اقتداری که دارند بدنبال جامعه ای هستند که با عظمت دینی  باشد که این مهم تنها با وحدت و همدلی به دست می آید.

وی افزود: در نظام اسلامی و کشور جمهوری اسلامی بالاخص استان فارس وحدت مثال زدنی بین شیعه و سنی وجود دارد که این عامل باعث شده مشکل خاصی بین شیعه و سنی وجود ندارد.

معاون فرهنگی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت فارس، تصریح کرد: هر چند که دشمنان برای ایجاد تفرقه تلاش کرده اند اما موفق  نشده اند که این وحدت و هم گرایی و صمیمیت را در بین مردم ایران از بین ببرند.

وی یادآور شد: باید دانست که بسیجیان، علما و مردم اهل سنت در جنگ تحمیلی ۱۱ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

ابراهیمی پیام قرآن کریم، رسول گرامی اسلام و علمای اسلام را وحدت اسلامی دانست و ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز بر وحدت در جامعه اسلامی در مقابل کفر تاکید دارند.

وی بیان کرد: اگر امروز مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان اسلام بخصوص آمریکا و اسرایئل ایستاده اند و آنها را تهدید می کنند این خود ثمره وحدت موجود در جامعه اسلامی است و این نظام اسلامی است که حرف اول و آخر را در جهان می زند همانگونه که در زمان پیامبر اکرم(ص) نیز اینگونه بوده است.

معاون فرهنگی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت فارس در پایان تأکید کرد: مسلمانان باید بتوانند با استفاده از قرآن و پیامبر اکرم و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری بیش از پیش در جامعه اسلامی وحدت و یکپارجگی ایجاد کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین