جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
مدیرکل راه وشهرسازی لارستان خبرداد

بازگشت بیش از 22 میلیارد ریال درقالب رفع تصرفات به بیت المال

میلاد لارستان: مدیرکل راه وشهرسازی لارستان از تازه ترین اقدام در خصوص رفع تصرف ۱۵ هزار و ۷۹۷ متر مربع از اراضی ملی در شهرهای گراش و اوز خبر داد.

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان از تازه ترین اقدام در خصوص رفع تصرف ۱۵ هزار و ۷۹۷ متر مربع از اراضی ملی در شهرهای گراش و اوز خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، محمدرضا باقری فرد اظهار داشت : برخی زمین خواران خود را وارث زمین و املاک دولت می دانند، حال آنکه این زمین ها برای تحقق اهداف دولت است و هدف دولت تامین رفاه و آسایش ملت است و علی رغم اینکه این رفع تصرفات بسیار پر دردسر، وقت گیر و پر مشغله است و نیاز به پیگیری های حقوقی دارد تا بتوان بخشی از اراضی تصرف شده را به دولت برگرداند ولیکن به طور جدی در خصوص این اراضی دولتی که از لحاظ اداری در چارچوب کار ما تعریف شده است را با دقت پیگیری می کنیم تا بتوانیم آن ها را حفظ نماییم.

وی تصریح کرد : در تازه ترین اقدام توانسته ایم میزان ۱۵ هزار ۷۹۷ متر مربع از اراضی ملی واقع در شهر های گراش و اوز که بیش از ۵ سال  از تصرف آنها توسط افراد سودجو می گذشت را با همکاری محاکم قضایی و صدور حکم خلع ید و قلع و قمع  به مالکیت دولت برگردانیم .

باقری فرد با اشاره به اینکه : از این میزان ۷۸۹۷ متر مربع از اراضی ملی مربوط به  شهرستان گراش بوده است ، ادامه داد : درپی گشت زنی های یگان حفاظت این اداره کل در اراضی ملی شهر اوز مشخص گردید که میزان ۷۹۰۰ متر مربع از اراضی ملی به صورت کشت جو و گندم در تصرف اشخاص بود .

وی خاطرنشان کرد : ۲۲ میلیارد و ۴۸۱ میلیون ریال در قالب این رفع تصرفات به بیت المال بازگشته است و افزود : عزم این ادراه کل در رفع تصر ف از اراضی ملی حتی اگر سالیان سال هم اراضی در اختیار  متصرفین باشد جدی بوده و با توجه به اینکه سرمایه های ملی مربوط به آحاد مردم و نسل آینده است حفاظت از این نعمت‌های خدادادی را بیش از پیش دنبال می کنیم.

خبرنگار: روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین