یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

تجمع اعتراضی جمعی از کسبه بازار روز در فرمانداری لارستان

میلاد لارستان: تعدادی از فروشندگان بازار روز لار در اعتراض به انتقال این بازار به مکان جدید و عدم پایبندی سرمایه گذار به وعده هایش در محل فرمانداری ویژه لارستان تجمع کردند.

تعدادی از فروشندگان بازار روز لار در اعتراض به انتقال این بازار به مکان جدید و عدم پایبندی سرمایه گذار به وعده هایش در محل فرمانداری ویژه لارستان تجمع کردند.

به گزارش میلاد لارستان؛ تعدادی از فروشندگان بازار روز لار در اعتراض به انتقال این بازار به مکان جدید و بیکار شدن آنها بدلیل عدم سرمایه لازم جهت خرید مغازه در بازار روز قدمگاه لار در محل فرمانداری ویژه لارستان تجمع کردند.

طی گفت و گوی خبرنگار میلاد لارستان با این اعتراض کنندگان، مطرح شد که با وجود آنکه سالها  در بازار روز در حال فروشندگی هستیم و حتی بیمه و اجاره بها پرداخت کرده ایم و امرار معاش خانواده خود را از این راه بدست می آوریم اما علیرغم قولهای داده شده تنها تعدادی از مغازه های مکان جدید در اختیار فروشندگان قرار گرفته است.

از طرفی برخی از سرمایه داران با خرید چند مغازه باعث بالا رفتن قیمت مغازه ها و عدم دسترسی ما جهت خرید مغازه شده اند.

در ادامه حرف این فروشندگان آمده است؛ بدلیل بالا بودن قیمت مغازه ها براحتی نمی توان مغازه در ساختمان جدید را خریداری کرد، هر چند در ابتدا قول هایی نسبت به واگذاری مغازه در مکان جدید با تسهیلات ویژه از طرف سرمایه گذار و شهرداری به کسبه بازار روز شهر لار داده شده بود.

آنها تأکید داشتند: مگر چقدر از میدان تره بار سرمایه جمع آوری می شود که بتوان جهت خرید مغازه های جدید سرمایه کنار گذاشت.

این افراد شاغل در بازار روز لار ادامه دادند: ما فقط در این کار تخصص داریم و کار دیگری بلد نیستیم و امرار معاش خود را طی سالهای متمادی از این راه بدست می آوریم اما به ما اعلام شده است که باید مغازه های خود را تعطیل کنیم و از آنجا که ما جایی برای فروش محصولات خود نداریم دچار مشکل جهت امرار معاش خود و خانواده خواهیم شد.

امید می رود مسئوولان مربوطه پاسخگوی این افراد باشند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “تجمع اعتراضی جمعی از کسبه بازار روز در فرمانداری لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    این کسبه های بینوا رو بدبخت کردن رفت. واقعا اسفبار و ناراحت کننده است وضعیت اینا. میلاد واقعلا این موضوع رو جدی پیگیری کن. اینها همه ناشی از بی تدبیری اقای شهرداره. حالا مشکلاتی که تو این چهار سال به بار اورده یکی یکی رو میشه. حالا صبر کنید اخر پاییزه و فصل جوجه شمردن.

  2. ناشناس گفت:

    واقعا حق این بیچاره ها خوردن نداره. گرفتاری و بدبختی از چهره هاشون میباره. اخه سرنوشت شهر رو باید داد دست یک وکیل بیرحم. شهرداری پاسخ بده.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین