چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

فرماندار ویژه لارستان: آموزش عوامل اجرایی، لازمه انتخابات سالم است

فرماندار ویژه لارستان در جمع بخشداران و کارشناسان انتخابات فرمانداری ها و بخشداریهای جنوب فارس گفت: آموزش عوامل اجرایی، لازمه انتخابات سالم است.

فرماندار ویژه لارستان در جمع بخشداران و کارشناسان انتخابات فرمانداری ها و بخشداریهای جنوب فارس  گفت: آموزش عوامل اجرایی، لازمه انتخابات سالم است. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛جلیل حسنی در جمع بخشداران و کارشناسان انتخابات فرمانداری ها و بخشداریهای جنوب فارس  اظهار داشت:شهرستان لارستان وسیعترین شهرستان استان فارس است و به جهت مقیاس از برخی از استان های کشور نیز بزرگتر است. وی  افزود: لارستان بزرگ دارای ظرفیت های منحصر به فردی است که اگر اینها مورد توجه قرار گیرد باعث رشد و شکوفایی بخش های مختلف اجتماعی و اقتصادی و … می شود.

حسنی با اشاره به اینکه شهرستان لارستان قبل ازهر چیزی دارای یک غنای فرهنگی قوی است و همین بافت فرهنگی و دینی مردم باعث شده تا توانمدیهای اقتصادی خود را جهت کارهای عام المنفعه بکار گیرند، تصریح کرد: مردم لارستان دارای حس مسئولیت بالایی  هستند و همین امر موجب شده که در ایجاد بسیاری از زیرساخت های شهرستان همچون فرودگاه و بیمارستانها و مساجد و … مشارکت فعالی داشته باشند.

فرماندار ویژه لارستان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:اگر بخواهیم یکی از موضوعات مهم، اساسی  و اولویت دار انقلاب نام ببریم همین بحث برگزاری انتخابات است که به بنده و شماها محول شده است  و این یک فرصت  تاریخی  برای ماست که بتوانیم سیستم حکومتی و نظام سیاسی خودمان را در چارچوب تعاملی ، همراه با یک زندگی مسالمت آمیز به پیش ببریم و نگذاریم این فرصت به آسیب یا تهدید تبدیل شود.

 حسنی ادامه داد: اگر در این خصوص خوب عمل کرده و یا اگر درست از این ظرفیت ایجاد شده استفاده نمودیم، یقینا آینده ی  درخشانی نصیب خود و نسل های آینده خواهد شد و بر عکس اگر خدایی نکرده خوب عمل نکنیم دچار تهدید و اسیب خواهیم شد، بنابراین آنچه که می تواند این انتخابات را توانمند و کارامد سازد بحث آموزش عوامل اجرایی ستاد انتخابات بخصوص فرمانداران،بخشداران و کارشناسان انتخابات فرمانداری ها و بخشداری ها است.

وی تصریح کرد:آموزش لازمه دانایی است و دانایی همراه با  اقتدار اساسی ، برای هر کسی که می خواهد در مسئولیت اداری کار کند یک امر ضروری است.

حسنی خطاب به بخشداران و کارشناسان انتخابات فرمانداری ها و بخشداری های جنوب فارس خاطر نشان کرد:اگر بنده و شماها به قوانین و مقررات و موضوعات مربوط به انتخابات آشنا بوده و اطلاعات کافی داشته باشیم ،یقینا یک توانایی مدیریتی در بدنه دولت ایجاد خواهد شد و قسمت اعظمی از این اقتدار نیز به توانمند ی فکری خودمان باز می گردد.

فرماندار ویژه لارستان بار دیگر تاکید کرد:اگر عوامل اجرایی، به قوانین و مقررات انتخابات آگاهی و اشرافیت کامل داشته باشند، ایام انتخابات بهتر می توانند با هیئت ها ی اجرایی،نظارتی،و بازرسی تعامل بهتر داشته باشند  و در این خصوص بخش اعظمی از آن به آموزش بر می گردد.

گفتنی است کارگاه آموزشی در خصوص آشنایی با قوانین و مقررات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بمدت یک روز، ویژه  بخشداران و کارشناسان انتخابات فرمانداری ها و بخشداریهای جنوب استان فارس، در محل سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان  برگزار گردید.

اضافه  می گردد که در این کارگاه آموزشی سید یحیی هاشمی مدیر کل دفتر امور سیاسی  و انتخابات استانداری فارس به همراه دو نفر از کارشناسان دفتر امور سیاسی استانداری فارس آموزش های لازم را به بخشداران و کارشناسان انتخابات فرمانداری ها و بخشداریهای جنوب استان ارائه نمودند

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین