یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال فارس

استقلال لارستان بدنبال جبران شکست هفته گذشته به جهرم سفر می کند

میلاد لارستان: تیم استقلال لطیفی لارستان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بزرگ‌سالان استان فارس به مصاف تیم پرسپولیس جهرم می‌رود.

تیم استقلال لطیفی لارستان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بزرگ‌سالان استان فارس به مصاف تیم پرسپولیس جهرم می‌رود.

به گزارش میلاد لارستان، از سری رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان پهناور فارس شش دیدار در روزهای جمعه، یکشنبه و دوشنبه پیش رو در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

جمعه یکم بهمن‌ماه از ساعت ۱۴ عصر چهار دیدار برگزار خواهد شد که در بازی‌های این روز تیم شهید باقری در شهر گویم میزبان تیم صدرنشین این رقابت‌های یعنی عقاب شیراز است.

در دیگر بازی‌ها تیم لیدوما نورآباد در شهر رستم از تیم المهدی کوار میزبانی می‌کند، تیم امیرکبیر نورآباد به مصاف گلستان فاروق مرودشت می‌رود و در بازی پایانی این روز تیم‌های پرسپولیس جهرم و استقلال لارستان به دیدار یکدیگر خواهند رفت.

یکشنبه سوم بهمن‌ماه نیز تیم‌های شهید وفایی شیراز و پادنا میمند از ساعت ۱۴ در ورزشگاه هید دستغیب به مصاف یکدیگر می‌روند و در بازی پایانی این هفته دوشنبه چهارم بهمن‌ماه تیم پرسپولیس شیراز در ورزشگاه دستغیب میزبان هلال‌احمر گراش خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان؛ تا پایان هفته پانزدهم تیم‌های عقاب شیراز با ۳۱، استقلال لطیفی لارستان با ۳۰ و شهید باقری گویم با ۲۸ امتیاز رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۸:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین