جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
در سال جاری صورت گرفت

اختصاص بیش از 370 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به بخش جویم لارستان

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از اختصاص بیش از ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی از محل ۲ درصد نفت و گاز، استانی، ملی و متوازن در سال جاری به بخش جویم این شهرستان خبر داد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از اختصاص بیش از ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی از محل ۲ درصد نفت و گاز، استانی، ملی و متوازن در سال جاری به بخش جویم این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی در جلسه شورای اداری بخش جویم، اظهار داشت: جویم یکی از بخش هایی است که قدمتی ۸۰ ساله دارد  و بایستی به این بخش کهن و تاریخی توجه ویژه شود.

وی با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته در حوزه بهداشت و درمان به بخش جویم، افزود: در این مدت ۱۷ میلیارد ریال در حوزه بهداشت و درمان برای احداث خانه بهداشت، راه اندازی پایگاه بهداشت، ساخت ساختمان عدم اعتیاد،احداث زایشگاه در بخش جویم و غیره هزینه شده است.

فرماندار ویژه لارستان با گلایه مندی از تأخیر چندساله برای به بهره برداری نرسیدن بیمارستان جویم، تصریح کرد: این پروژه می بایست آن زمان پیش از کلنگ زنی تغییر کاربری زمین آن صورت می گرفت.

وی بیان کرد: از این پس پیگیری های لازم از سوی دانشکده علوم پزشکی لارستان صورت خواهد گرفت تا مردم از نگرانی بیرون بیایند و باید جهت اتمام بیمارستان جویم شدت و دقت و سرعت بیشتری بعمل آید.

رییس کمیته برنامه ریزی و بودجه لارستان با بیان اینکه تا کنون ۳۰ میلیارد ریال جهت بیمارستان جویم هزینه شده است، ادامه داد: از این مبلغ ۷ میلیارد ریال در سال ۹۵ به آن اختصاص یافته است و پروژه در فاز اول دارای ۹۰ در صد پیشرفت فیزیکی است.

عالی ترین نماینده دولت در شهرستان لارستان یادآور شد: برای ساخت ۵ هزار متر مربع باقی مانده بیمارستان جویم نیاز به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار است و در حقیقت وضعیت اعتباری بخش جویم نسبت به بخشهای دیگر شهرستان از جایگاه و وضعیت مناسب تری در تخصیص اعتبارات برخوردار بوده است.

حسنی تأکید کرد: بخش جویم از نظر کشاورزی مورد توجه ویژه است که امید می رود در سال آینده در تقسیم اعتبار از ردیف های مختلفی که در اختیار است، تامین اعتبار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به بحران و کمبود آب و خشکسالی های چندین ساله منطقه لارستان از همگان خواست که در مصرف آب صرفه جویی نمایند و آیندگان و فرزندان خود را مورد توجه قرار دهند، تأکید کرد: بایستی چاه های غیر مجاز در منطقه هم پر شود.

معاون استاندار فارس با اشاره به ارتقاء وضعیت راه های ارتباطی بخش جویم، گفت: در حال حاضر در سطح ملی و در کمیسیون عمران مجلس هم پیگیری های لازم بعمل آمده  تا وضعیت راههای ارتباطی این بخش بهبود یابد.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه برای تأمین آب منطقه جویم پیگیری های لازم جهت انتقال خط دوم سد سلمان فارسی در حال انجام است، اضافه کرد: در این خصوص در دیدار با استاندار فارس این موضوع مطرح و ایشان هم دستورات لازم را صادر نمودند که هم اکنون در سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان مورد توجه است.

وی یادآور شد: در بخش جویم تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات جهت مقاوم سازی منازل روستایی به متقاضیان پرداخت شده است و در حوزه های دیگر نیز دولت هزینه های زیادی کرده است.

پیش از این نیز بخشدار، امام جمعه و رییس شورای اسلامی شهر و بخش جویم نیز به بیان مسائل و مشکلات  این بخش پرداختند.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اختصاص بیش از 370 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به بخش جویم لارستان”

  1. لارستانی گفت:

    همه بخشهای لارسنان باید از نطر فرماندار یکسان دیده شوند در بودجه دادن رعایت مساوات وبرابری بین همه مناطق ور نطر بگیرید که واقعا بخشها در مصیقه هستند در جلسات بادرایت عمل نماییم ودر برابر مطالبات احساساتی نشویم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین