یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
رییس اداره ورزش لارستان خبر داد

عضویت 6 ورزشکار لارستانی در تیم ملی و کسب 100 مقام کشوری

میلاد لارستان: رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از عضویت ۶ ورزشکار این شهرستان در تیم‌های ملی خبر داد و گفت: ورزشکاران لارستانی بیش از ۱۰۰ مقام کشوری در رشته‌های مختلف را از آن خود کرده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از عضویت ۶ ورزشکار این شهرستان در تیم‌های ملی خبر داد و گفت: ورزشکاران لارستانی بیش از ۱۰۰ مقام کشوری در رشته‌های مختلف را از آن خود کرده‌اند.

 محمدحسن طیبی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با اشاره به اینکه علمی کردن ورزش با ایجاد کارگاه‌های مختلف آموزش مربی‌گری در سطح این شهرستان برگزار شده است، اظهار داشت: همگانی کردن ورزش با انجام کارهایی مانند شرکت دادن مردم در برنامه‌های کوهنوردی و پیاده‌روی امکان‌پذیر است.

وی با تأکید بر سوق دادن ورزشکاران به سمت قهرمانی، افزود: این مهم با ایجاد زیرساخت‌ها و حضور ورزشکاران لارستانی در تیم‌های ملی قابل تحقق است، همان‌گونه که در حال حاضر این شهرستان دارای ۶ عضو در تیم‌های ملی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان بابیان اینکه این شهرستان دارای بیش از ۱۰۰ قهرمان کشوری در رشته‌های مختلف ورزشی است، تصریح کرد: یکی دیگر از دستاوردهای ما میزبانی مسابقات مختلف ازجمله شطرنج پیشکسوتان آسیا برای نخستین بار در کشور، میزبانی مسابقات بدمینتون ناشنوایان کشور برای اولین بار در استان، میزبانی اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ بزرگسالان کشور و غیره است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی‌بر این‌که علت هزینه کردن در بحث میزبانی تیم‌های مختلف، گفت: این میزبانی‌ها باعث معرفی و عضویت ورزشکاران شهرستان لارستان به تیم‌های ملی می‌شود که در رشد ورزش لارستان مؤثر است.

طیبی با ابراز خرسندی از رشد فعالیت هیات‌های ورزشی در لارستان، ادامه داد: در حال حاضر ۴۸ هیات فعال و نیمه‌فعال در دو حوزه بانوان و آقایان با ۶ هزار و ۵۰۰ ورزشکار ساماندهی شده که دارای کارت بیمه ورزشی هستند.

وی بابیان اینکه سرانه ورزشی برای هر فرد لارستانی حدود یک متر مربع است، تصریح کرد: این مقدار با متوسط سرانه ورزش کشور در برنامه پنجم توسعه برابر است و لارستان بیشترین سرانه ورزشی را در سطح استان فارس دارد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین