یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اعلام تیم های برتر لیگ برتر والیبال لارستان

میلاد لارستان: دبیر هیئت والیبال لارستان گفت: مسابقات لیگ والیبال لارستان با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.

دبیر هیئت والیبال لارستان گفت: مسابقات لیگ والیبال لارستان با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی فتحی دبیر هیئت والیبال لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی لادستان اظهار داشت: اولین دوره مسابقات لیگ والیبال لارستان بزرگداشت آیت‌الله آیت‌اللهی و فاضل راستی‌لاری(پایابی) از ۱۱ آذرماه با حضور ۸ تیم در سالن شهدا اداره ورزش و جوانان لارستان برگزار شد.

وی افزود: این دوره از رقابت‌ها به‌صورت دوره‌ای و به مدت ۸ هفته برگزار شد که در نهایت تیم سایپا یدک استوار لارستان به مقام قهرمانی دست یافت. و تیم‌های اداره‌کل راه‌وشهرسازی لارستان و شهدای گراش نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند. تیم شهید مختار لار نیز جام اخلاق را از آن خود کرد.

فتحی ادامه داد: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات دوم بهمن با حضور مسؤولان لارستان، بیت آیت‌الله آیت‌اللهی، خانواده راستی‌لاری و جمعی از آتش‌نشانان شهرستان جهت ادای احترام به شهدای ساختمان پلاسکو تهران در سالن اداره ورزش و جوانان لارستان برگزار شد. و تیم‌های اول تا سوم جام و مدال خود را دریافت کردند.

وی بیان کرد: فضل‌الله بازیاری‌لاری، مرتضی فتحی، ماشاالله رجبیان، فرج‌الله انعامی، حمید حسین‌شیری، خلیل حسنی، علی حقارت، محمدرضا رشیدی و حجت‌الله سوخکی قضاوت اولین دوره مسابقات لیگ والیبال لارستان را بر عهده داشتند. احسان خوش‌سیمان، اکبر اشرفی و علی فرامرزی‌نسب نیز منشی ثبت امتیازات بودند.

دبیر هیئت والیبال لارستان در پایان خاطرنشان کرد: سایپا یدک استوار لارستان، اداره‌کل راه‌وشهرسازی لارستان، شهید مختار لارستان، شهید باکلاه لارستان، شهدای گراش، اداره راه‌وشهرسازی گراش، هفت برکه گراش و شهید جعفریان کهنه اوز ۸ تیم حاضر در این دوره از رقابت‌ها بودند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین