یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
رئیس اداره هواشناسی لارستان اعلام کرد

مجموع بارندگی های لارستان به 47 میلیمتر رسید

میلاد لارستان: رئیس اداره هواشناسی لارستان با بیان اینکه میزان بارندگی این شهرستان در سال جاری زراعی به ۴۷ میلیمتر رسیده است، گفت: این میزان بارندگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به یک سوم کاهش داشته است.

رئیس اداره هواشناسی لارستان با بیان اینکه میزان بارندگی این شهرستان در سال جاری زراعی به ۴۷ میلیمتر رسیده است، گفت: این میزان بارندگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به یک سوم کاهش داشته است.

یوسف عباسی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با ابراز خرسندی از نزول دومین باران زمستانی در این شهرستان، اظهار داشت: بارندگی اخیر از دیروز سوم بهمن ماه آغاز و بنا به پیش بینی ها تا ظهر امروز ادامه دارد.

وی با اشاره به میزان بارندگی های اخیر در نقاط مختلف لارستان، افزود: لار ۸، جویم ۱۷، اوز ۱۴، بنارویه ۱۱، باغ ۶، بریز ۷، شرفویه ۱۲، بلغان ۱۱، چاه نهر ۷، دیده بان ۶، هرمود ۶، بیرم ۴ و عمادده ۷ میلیمتر باران رحمت الهی باریده است.

رئیس اداره هواشناسی لارستان با بیان اینکه با احتساب این بارندگی ها جمع بارش باران در سال جاری زراعی در این شهرستان به ۴۷ میلیمتر رسیده است، تصریح کرد: این میزان بارندگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته که تا این موقع از فصل ۱۷۳ میلیمتر باران باریده بود، یک سوم کاهش داشته است.

عباسی ادامه داد: با صاف شدن هوا، از صبح روز سه شنبه تا پنج شنبه هوا سردتر خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین