پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
استاندار فارس عنوان کرد

منطقه ویژه فناوری نفت و گاز؛ بستری برای رشد صنعت دانش‌بنیان

میلاد لارستان: استاندار فارس با تأکید بر اینکه دانشگاه‌های استان باید سرعت رشد خود را چند برابر کنند، ایجاد منطقه ویژه فناوری صنعت نفت و گاز را گامی مهم در این راستا برشمرد.

استاندار فارس با تأکید بر اینکه دانشگاه‌های استان باید سرعت رشد خود را چند برابر کنند، ایجاد منطقه ویژه فناوری صنعت نفت و گاز را گامی مهم در این راستا برشمرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، محمدعلی افشانی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد منطقه ویژه فناوری صنعت نفت و گاز با ستاد فناوری و نوآوری نفت و گاز اظهار داشت: انعقاد تفاهم‌نامه، گام نخست ایجاد خودباوری، حرکت و برنامه‌ریزی در راستای دستیابی به اهداف است.

وی با اشاره به جایگاه فارس در صنعت نفت و گاز و ظرفیت‌های گسترده دانشگاهی آن، ادامه داد: در شرایط فعلی به سبب نبود فناوری و تکنولوژی لازم، فرآوری در برخی حوزه‌ها و منابع غنی فارس انجام نمی‌شود که با ایجاد این منطقه در راستای ارتقای فرآوری و ممانعت از خام‌فروشی، گام‌های خوبی برداشته خواهد شد.

استاندار فارس تصریح کرد: نتایج عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف باید در زندگی مردم دیده شود و زمانی این اتفاق محقق می‌شود که حلقه‌های تبدیل ایده به محصول، تولید محصول، فرآوری و رونق اقتصاد از طریق ارتباط تنگاتنگ دانشگاه و صنعت به هم متصل شود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین