شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برخی از مسئولین گراش تاب کمترین انتقاد اصولی ندارند

اینکه همه دم از انتقاد میزنند صرفا یک شعار بوده و بنظر ما وقتی معاون فرماندارگراش که شخصی بومی است و به مسائل منطقه آشنا ست تاب کمترین انتقاد اصولی وصادقانه راندارد چگونه باور کنیم انتقادادت سازنده را به گوش مسئولین می رساند ؟

درپی تعدیل دانشکده علوم قرآنی گراش و ناهماهنگی برخی از مسئولین در سفر به تهران وقم جهت پیگیری موضوع و به تعطیلی کشانده شدن دانشکده ، قاسم ایزدیان مدیر دفترخبری ، تحلیلی وقرآنی شهرستان گراش و سرپرست جامعه خبری ایران آنلاین دراستان فارس در سخنانی اظهار کرد: اینکه همه دم از انتقاد میزنند صرفا یک شعار بوده و بنظر ما وقتی معاون فرماندارگراش که شخصی بومی است و به مسائل منطقه آشنا ست تاب کمترین انتقاد اصولی وصادقانه راندارد چگونه  باور کنیم انتقادادت سازنده را به گوش مسئولین می رساند ؟

ایزدیان در زمینه تعدیل یا تعطیل تدریجی دانشکده قرآنی گراش، خاطرنشان ساخت : متا سفانه ما با مظالم بسیاری از سوی سرپرست دانشکده قرآنی گراش مواجه ایم که مهمترین آنها اهانت وی به دانشجویی است که اصرار دارد قادر به ادامه تحصیل در دانشکده قرآنی شیراز نبوده وقصد ادامه تحصیل درقم دارد . وی با انتقاد از تناقض گوییهای سرپرست دانشکده  افزود :  وقتی بین ۷ نفر از مسئولین شامل ، امام جمعه ، فرماندار و….. که بمنظور پیگیری موضوع دانشکده به قم وتهران  عزیمت کرده هما هنگی موجود نیست از دیگران نباید انتظار دلسوزی داشته باشیم .

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین