دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پیام نماینده مردم در آغاز دهه فجر

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت دهه فجر بیان داشته : دهه فجر آنگاه مبارک است که بیندیشیم انقلاب اسلامی با کدام…

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت دهه فجر بیان داشته : دهه فجر آنگاه مبارک است که بیندیشیم انقلاب اسلامی با کدام انگیزه و هدف شکل گرفت، امام و شهیدان بدنبال کدام مقصد بودند و نظریه امام راحل(ره) که مردم ایران با پذیرش آن برای مصاف با استبداد و حاکمیت بیگانگان به صحنه آمدند، چه بود؟

متن پیام دکتر جعفرپور به شرح زیر است:

والفجر ولیال عشر

   فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی را به همه هموطنان عزیز بویژه مردم حوزه انتخابیه لارستان،خنج و گراش تبریک عرض می نمایم. دهه فجر هر سال فرصت های مغتنمی را فراهم می کند که پیش از همه فرصتی است برای یادآوری حماسه پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش و مجاهدتهای فجرآفرینان و در رأس آنان امام راحل(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی، و فرصتی است برای مرور عملکرد و خدمات چشمگیر نظام اسلامی، و زمان مناسبی است برای شناسایی آسیب ها و ضعف های موجود در سازمان و ساختار حکمرانی در جمهوری اسلامی.

دهه فجر آنگاه مبارک است که بیندیشیم انقلاب اسلامی با کدام انگیزه و هدف شکل گرفت، امام و شهیدان بدنبال کدام مقصد بودند و نظریه امام راحل(ره) که مردم ایران با پذیرش آن برای مصاف با استبداد و حاکمیت بیگانگان به صحنه آمدند، چه بود؟

دهه فجر و سی و هشتمین سالگرد انقلاب بزرگ اسلامی و همه دستاوردهای ارزشمند آن بر مقام معظم و رهبری و مردم همیشه در صحنه و فجرآفرین مبارک باد.

جمشید جعفر پور

نماینده مردم شریف لارستان،خنج،گراش

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین