یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

برگزاری نخستین جشن کمک به دانش آموزان استثنایی در لارستان

میلاد لارستان: نخستین جشن کمک به دانش آموزان استثنایی در دومین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با سراسر کشور در محل تالار غدیر لار برگزار شد.

نخستین جشن کمک به دانش آموزان استثنایی در دومین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با سراسر کشور در محل تالار غدیر لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در این مراسم که به همت معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان برگزار شد، فیاض پور معاون مدیر کل و مدیرآموزش وپرورش لارستان، بال افکن ریاست بهزیستی شهرستان، دانش آموزان و مسئولین مدارس استثنایی لارستان  و تنی چند از خیرین شهرستان که در کمک رسانی به مدارس استثنایی فعالیت دارند حضور داشتند.

در این برنامه در ابتدا فیاض پور ضمن خوش آمدگویی به مدعوین در مورد مسائل دانش آموزان استثنایی سخنانی را ایراد کرد. از برنامه های دیگر این جشن تئاتر مدرسه راست خدیو، اجرای سرود مدرسه استثنایی لار و همچنین مدرسه قرآنی انصاریان، اجرای نمایش عروسکی و انجام مسابقه و پخش کلیپ فعالیت های مدارس استثنایی شهرستان بود.

در حاشیه این جشن نمایشگاه صنایع دستی کودکان استثنایی برگزار شد و همچنین نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر در محل مدرسه دخترانه فاطمیه لار توسط مسئولین افتتاح گردید.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین