پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
معاون وزیر علوم خبر داد

اختصاص 100 میلیارد تومان به طرح‌های 50 درصدی خیران آموزش عالی

میلاد لارستان: معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در سال جاری ۱۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های ۵۰ درصدی خیران آموزش عالی اختصاص یافته است.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در سال جاری ۱۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های ۵۰ درصدی خیران آموزش عالی اختصاص یافته است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، محمدحسین امید در دومین گردهمایی ملی سه‌روزه خیران آموزش عالی کشور با اشاره به اینکه در گذشته پنج و یا شش بنیاد خیران فعال در آموزش عالی کشور وجود داشت که این تعداد هم‌اکنون به ۶۱ بنیاد رسیده که ثبت و یا در حال ثبت شدن هستند، اظهار داشت: ستاد بنیاد خیران آموزش عالی علاوه‌بر حمایت مادی و معنوی به دانشجویان، تعداد بسیاری از دانشجویان نخبه را زیرپوشش قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از ۱۰ طرح عمرانی و علمی توسط خیران افتتاح و یا در حال بهره‌برداری است که این حرکت انسان‌دوستانه همچنان ادامه دارد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و آموزش عالی تصریح کرد: در سال گذشته به‌دلیل مشکل مالی و اعتباری دولت نتوانسته‌ایم اعتبار ویژه‌ای را به بنیاد خیران اختصاص دهیم و با تلاش‌های انجام‌شده در سال جاری با درنظر گرفتن ردیف مستقل در بودجه وزارت علوم بخشی از اعتبارات از محل طرح‌های  ۵۰ درصدی تأمین و پرداخت شده است.

امید بیان داشت: از طریق فروش اوراق مشارکت اعتبار مناسبی در سال جاری برای تسریع در روند اجرایی طرح‌های عمرانی و علمی پرداخت شده است.

میلاد لارستان: چندی پیش خبر نیمه تمام ماندن خوابگاه خیرساز دانشکده فنی و حرفه ای لارستان منتشر شد که برای اتمام آن نیاز به بودجه دولتی است. مسئولین محترم لارستان به ویژه فرماندار، نماینده مردم و رئیس دانشکده می توانند با پیگیری این موضوع در جهت اختصاص بودجه با توجه به طرح فوق اقدام کنند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین