جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد

آمادگی وزارت ارشاد برای تجهیز مکانهای فرهنگی هنری

میلاد لارستان: معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به درخواست های مردم کورده و شهرستان لارستان جهت ایجاد نگارخانه و استودیو، گفت: در صورت تأمین ساختمان و زیرساختهای لازم وزارت فرهنگ و ارشاد آماده تجهیز این مکانها و همچنین رونق فعالیت هنرمندان است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به درخواست های مردم کورده و شهرستان لارستان جهت ایجاد نگارخانه و استودیو، گفت: در صورت تأمین ساختمان و زیرساختهای لازم وزارت فرهنگ و ارشاد آماده تجهیز این مکانها و همچنین رونق فعالیت هنرمندان است.

به گزارش میلاد لارستان؛ علی مرادخانی در حاشیه مراسم پایانی چهارمین دوره جشنواره سرود رضوی روستایی در روستای کورده شهرستان لارستان در جمع خبرنگاران با تقدیر از میزبانی مناسب و پرنشاط این برنامه ملی فرهنگی، اظهار داشت: گردهمایی چند روستا در یک قسمت از کشور عزیزمان جهت اجرای برنامه اختصاصی در بخش موسیقی و سرود بسیار زیبا بود و امید می رود این حرکت تداوم داشته باشد.

وی با ابراز خرسندی از کیفیت اجرای برنامه ها و همچنین سطح گروههای شرکت کننده، افزود: برای جهش و شکوفایی در رشته موسیقی و سرود می بایست زمینه فعالیت را از لایه های زیرین که همان روستاها و شهرهای کوچک هستند، فراهم ساخت.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نحوه اجرای این جشنواره در روستای «کورده» لارستان، تصریح کرد: به نمایش گذاشتن فرهنگ اصیل این منطقه به شکلی منظم، با محبت و باانگیزه در کنار جشنواره بسیار جالب بود.

وی از مسئولین خواست تا با توجه بیشتر به روستای کورده لارستان بتوان این خطه از استان فارس را به عنوان یک قطب گردشگری تبدیل کرد و از ظرفیت های بالقوه آن بهره برد.

مرادخانی در پاسخ به درخواست های مردم کورده و شهرستان لارستان جهت ایجاد نگارخانه و استودیو، گفت: در صورت تأمین ساختمان و زیرساختهای لازم وزارت فرهنگ و ارشاد آماده تجهیز این مکانها و همچنین رونق فعالیت هنرمندان است.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین