پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

سکان فرهنگ و ارشاد شمیرانات تهران به “رفعت حقیقی” سپرده شد

سکان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات به “رفعت حقیقی” سپرده شد در آئین تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شمیرانات، مدیریت این…

سکان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات به “رفعت حقیقی” سپرده شد
در آئین تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شمیرانات، مدیریت این اداره بر عهده سیدعلی اصغر رفعت حقیقی گزارده شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شمیرانات، مراسم تودیع سیدحسن صفوی و معارفه سیدعلی اصغر رفعت حقیقی روز گذشته  با حضور مهرشاد کاظمی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و در جمع کارکنان این اداره برگزار گردید.

کاظمی ضمن با اهمیت خواندن موقعیت شمیران در گستره استان تهران و کشور گفت: اصحاب فرهنگ و هنر و بویژه هنرمندان منطقه شمیران بسیار پر اهمیت و قابل توجه بوده و از این رو شناسایی و تهیه بانک اطلاعات هنرمندان شهرستان می تواند از اولویت های کاری اداره فرهنگ و ارشاد شمیرانات قرار گیرد.

سپس سیدحسن صفوی از همکاری خوب کارکنان و تعامل ادارات و دستگاههای شهرستان سخن گفت و اذعان داشت: طی ٣ سال گذشته اقدامات اساسی در این اداره انجام شده است؛ از جمله: راه اندازی مجتمع فرهنگی هنری روستای آهار، برگزاری چندین جشنواره فرهنگی که برخی ملی و کشوری بوده و نیز تحرکاتی که در مورد جابجایی ساختمان اداره از منطقه ٢٢ تهران به حوزه شمیران صورت گرفته، اگر چه هنوز به نتیجه نهایی نرسیده اما امیدوارم با پی گیری های بعدی این اتفاق بزودی رقم بخورد.

در پایان سیدعلی اصغر رفعت حقیقی ضمن ابراز مسرت از حضور در جمع همکاران فرهنگی اداره ارشاد اسلامی شمیرانات، اخلاق مداری و بهره گیری از خرد جمعی را از شاخصه های اصلی برای کارکنان اداره برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا با همراهی و همیاری کلیه همکاران، فعالیت های فرهنگی اداره بیش از پیش برای مردم شمیران مثمر ثمر واقع شود.

سیدعلی اصغر رفعت حقیقی دارای دو مدرک کارشناسی ارشد در رشته های زبان و ادبیات انگلیسی و همچنین حقوق فقهی است و اکنون مشغول تحصیل در مقطع دکترا در رشته حقوق بین الملل است. وی ریاست ادارات ارشاد اسلامی لارستان استان فارس و شهر تهران را هم در سوابق خود دارد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین