جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
در پانزدهمین جشنواره منطقه ای لاد مطرح شد:

رفعت حقیقی از تجلی اقتصاد هنر در لارستان با شکوفایی یک موسسه فرهنگی هنری خبر داد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان برگزاری پانزدهمین دوره در قالب منطقه ای توسط یک موسسه فرهنگی هنری خصوصی  را نمونه بارز تجلی اقتصاد هنر در لارستان دانست. پانزدهمین…

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان برگزاری پانزدهمین دوره در قالب منطقه ای توسط یک موسسه فرهنگی هنری خصوصی  را نمونه بارز تجلی اقتصاد هنر در لارستان دانست.

پانزدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر لارستان «لاد» با حضور ۱۳ گروه نمایشی از استانهای فارس، بوشهر و هرمزگان جمعه شب در تالار استاد جمالی خانه فرهنگ لار شروع به کار کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، در ابتدای این جشنواره رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان در سخنانی عنوان داشت: با توجه به مبانی اقتصاد هنر و ضرورت اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر خصوصی سازی و همچنین بر اساس دستورالعمل اجرایی دولت به تمامی وزارتخانه ها از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، می کوشیم تا با حمایت همه جانبه و نیز تسهیل در امور اداری ، پشتیبانی خود از مجموعه خصوصی که در این زمینه در قالب موسسات فرهنگی و هنری وجود پیدا می کنند به منصه ظهور برسانیم.

علی اصغر رفعت حقیقی ادامه داد: به همین منظور و در طی ۳ سال مجوز فعالیت ۲۰موسسه خصوصی در زمینه های گوناگون هنری را صادر نمودیم و امروزه شاهد پرورش هنر و خلاقیت جوانانی هستیم که به این موسسات گرویده اند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان با برشمردن پیشینه جشنواره های تئاتر در لارستان، برگزاری پانزدهمین دوره در قالب منطقه ای توسط موسسه فرهنگی هنری صبح آگین مهر را نمونه بارز تجلی اقتصاد هنر در لارستان دانست و خواستار جذب تمامی موسسات هنری به سمت درآمدزایی و کار اقتصادی در قالب فعالیت های هنری شد.

پس از آن جمشید طاهریان مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری صبح آگین مهر با برشمردن فعالیت های این موسسه، از چگونگی روند برگزاری این جشنواره سخن گفت.

وی سپس به معرفی هیئت داوران پانزدهمین جشنواره تئاترمنطقه ای لارستان «لاد» بدین شرح پرداخت و گفت: مسعودزرگری، مجیدغلامی، اسماعیل بلندگرامی از لار، علی فخری از گراش، سید مرتضی هاشمی از اوز و مهسا خسروی و فاطمه قوامی از لار به همراه فرزاد قناعت پور به عنوان منتقد هنری آثار نمایشی این دوره را داوری می کنند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۸:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین