چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اتاق فکر شورای فرهنگ عمومی در لارستان راه اندازی می شود

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در دیدار با امام جمعه لارستان بر راه‌اندازی اتاق فکر شورای فرهنگ عمومی و نقش محوری شورای فرهنگ عمومی…

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در دیدار با امام جمعه لارستان بر راه‌اندازی اتاق فکر شورای فرهنگ عمومی و نقش محوری شورای فرهنگ عمومی در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی، تاکید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان در هفته نخست کاری خود در لارستان به دیدار امام جمعه این شهر رفت.

در این دیدار بر راه‌اندازی اتاق فکر شورای فرهنگ عمومی و نقش محوری شورای فرهنگ عمومی در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی، تاکید شد.

امیدبخش گفت: کار اصلی این اتاق فکر، راه‌اندازی نشست‌های متعدد هفتگی و بررسی آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی شهرستان لارستان می‌باشد.

حجت‌الاسلام سید مختار موسوی‌خرم، امام جمعه شهرستان لارستان نیز بر اهمیت جایگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به خواسته و ظرفیت قشر جوان و اولویت بررسی معضلات اجتماعی و فرهنگی شهرستان در نشست‌های شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۸:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین