شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
جعفرپور:

مدیر اداره ارشاد لارستان تا پایان هفته جاری معرفی می شود

نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی از معرفی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد لارستان تا پایان هفته جاری خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، در…

نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی از معرفی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد لارستان تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، در دیدار جمعی از هنرمندان و فعالان فرهنگی لارستان با دکتر جعفرپور نماینده مردم شریف شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی افراد حاضر دغدغه های فرهنگی خود را با نماینده مردم مطرح کردند.

در این دیدار صمیمانه که در دفتر نماینده برگزار شد، فعالان فرهنگی لارستان مواردی از جمله تعیین تکلیف مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، جذب نیرو در اداره فرهنگ و ارشاد با توجه به کمبود نیرو در آن، بازسازی سینما آزادی لار به عنوان بزرگترین سینما منطقه، بهره برداری سریع تر از مجتمع فرهنگی شهید علیشیری و ساماندهی به افراد فعال در حوزه هنر لارستان و… اشاره کردند.

در ادامه دکتر جعفرپور نماینده لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارش از روند پیگیری های خود در خصوص انتصاب مدیر جهت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان این امر را یک پروسه طولانی برشمرد و گفت: قوانین مختلفی موجب شده است این امر با مشکلاتی روبرو باشد.

 وی قول مساعد داد تا پایان هفته جاری مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان معرفی شود اما در حالت کلی برای جابجایی و برخی انتصابات نیازمند برخی حداقل های مدیریتی است که باید رعایت شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص بازسازی سینما آزادی لار نیز تصریح کرد: مبلغ ۲ میلیارد تومان برای این کار تخصیص داده شده است که در کنار آن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز باید سهم خود را پرداخت نماید که در مجموع این مهم به سرانجام برسد.

جعفرپور ادامه داد: برای مجتمع فرهنگی منیری نیز که قرار است در آن ۳ سینما دایر شود، تجهیزاتی در نظر گرفته شده است که باعث سرعت بخشیدن و اتمام پروژه مذکور خواهد شد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید برای اعتلای منطقه لارستان میان افراد بخصوص جامعه فعال فرهنگی هماهنگی و همیاری و همدلی موج بزند تا با القا فضایی مثبت در جامعه موجب شویم که از هجمه های فرهنگی که دشمنان علیه جامعه بوجود آورده اند، بکاهیم.

وی در پایان از همه اقشار جامعه خواست که پیشنهادات خود برای فعالیت های بیش از پیش در زمینه فرهنگ و هنر لارستان بیان کنند و قول مساعد جهت پیگیری و حل مباحث را داد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۹:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین