جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان

توریسم درمانی لارستان نیازمند افزایش تجهیزات و متخصصین است

میلاد لارستان: رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان با تأکید بر اینکه می توان با استفاده از پتانسیل ارتباط مردم این شهرستان در ارتباط با کشورهای همسایه، گفت: با توجه به امکانات موجود در لارستان از جمله فرودگاه بین المللی می توان با افزایش و تأمین امکانات و متخصصین برای بحث توریسم درمانی لارستان برنامه ریزی کرد.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان با تأکید بر اینکه می توان با استفاده از پتانسیل ارتباط مردم این شهرستان در ارتباط با کشورهای همسایه، گفت: با توجه به امکانات موجود در لارستان از جمله فرودگاه بین المللی می توان با افزایش و تأمین امکانات و متخصصین برای بحث توریسم درمانی لارستان برنامه ریزی کرد.

ناصر سلمانی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با اشاره به فعالیت بخش های مختلف درمانی در بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار، اظهار داشت: در این مرکز درمانی بخش هایی نظیر اورژانس، درمانگاه تخصصی، داخلی، جراحی، اطفال، زنان، زایشگاه، CCU، ICU، اتاق عمل، دیالیز، تالاسمی، شیمی درمانی، فیزیوتراپی، سنگ شکن، رادیولوژی (سونوگرافی، رادیولوژی، MRI، سی تی اسکن)، داروخانه، آزمایشگاه و غیره وجود دارد.

وی افزود: پس از طرح تحول سلامت بخش های مختلفی از بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار مانند بخش های اطفال، جراحی مردان و غیره بازسازی و توسعه یافته است.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان با بیان اینکه مطابق با استانداردهای کشوری در این شهرستان ۵۰۰ تخت بیمارستانی کمبود وجود دارد، تصریح کرد: این کمبود در برهه هایی از زمان باعث بروز مشکلاتی برای این بیمارستان شده است.

این مسئول با ابراز خرسندی از پیشرفت مناسب مراحل احداث بیمارستان سرطانی لارستان، ادامه داد: این مرکز درمانی توسط ورثه مرحوم صالح پور در حال ساخت است.

سلمانی با تأکید بر اینکه می توان با استفاده از پتانسیل ارتباط مردم شهرستان لارستان در ارتباط با کشورهای همسایه در بحث توریسم درمانی گام برداشت، گفت: با توجه به امکانات موجود در لارستان از جمله فرودگاه بین المللی این شهرستان می توان با افزایش و تأمین امکانات و متخصصین برای بحث توریسم درمانی لارستان برنامه ریزی کرد.

وی درباره علت بالابودن زمان نوبت دهی جهت انجام MRI، اضافه کرد: این دستگاه دارای ظرفیت خاصی است که باید براساس آن با این دستگاه کار کرد و نمی توان بیش از حد معین به دستگاه فشار وارد نمود و از طرفی به علت تعداد زیاد مراجعین مدت زمان نوبت افزایش نیز می یابد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “توریسم درمانی لارستان نیازمند افزایش تجهیزات و متخصصین است”

  1. a گفت:

    شما کاری کنید که مریضهای لارستان جهت درمان به جهرم و شیراز نرن. توریسم درمانی پیشکش.

  2. کاوه گفت:

    متاسفانه ازمایشگاه بیمارستان علاوه بر اینکه دیر نوبت میده جوابدهی هم با تاخیر زیاده و اینکه در شیفت شب چون منشی حضور نداره زمان زیادی رو باید منتظر موند تا پرسنل فقط متوجه حضور شما بشه و متاسفانه خیلی بدرفتاری انجام میگیره

  3. امین گفت:

    با همه کاستی ها و کمبودها باید دست دکتر سلمانی رو بوسید که بیمارستان رو با وضع بشدت بد تحویل گرفتند.ایشون قطعا بیشتر از قبل دلسوز مردم و پرسنل هستند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین