یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

افتتاح و آغاز ساخت چند طرح عمرانی در بخش بنارویه

میلاد لارستان: با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان چند طرح عمرانی در بخش بنارویه با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد ریال افتتاح یا ساخت انها آغاز شد.

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان چند طرح عمرانی در بخش بنارویه با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد ریال افتتاح یا ساخت انها آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در ششمین روز از دهه مبارک فجر، چند طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی، بهداشتی و درمانی و آموزشی با حضور جلیل حسنی  معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،علی اصغر علی پور،اسماعیل بهروز تل سرخی بخشدار بنارویه، حجت الاسلام روانبخش امام جمعه بنارویه و تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان با اعتباری بالغ بر۴۸ میلیارد ریال در بخش بنارویه لارستان افتتاح یا ساخت انها آغاز شد.

این طرح ها شامل افتتاح خیابان بوستان روستای لاغران به طول ۶۰۰ متر همراه با ۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، فاز دوم خیابان کمربندی ده فیش  به طول ۴۰۰ متر همراه با ۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال، ساماندهی گلزار مطهر شهدا روستای ده فیش با اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیون ریال از جمله این طرح ها بود.

همچنین بازسازی شبکه توزیع داخلی آب روستای بختیارویه همراه با ۴ هزار و ۵۰۰ متر خرید لوله و لوله گذاری با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، ساختمان دهیاری «مارمه» در زمینی به مساحت ۳۲۰ متر مربع با زیربنای ۱۲۸ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال، احداث آب شیرین کن ۵ متر مکعبی آب روستاهای مارمه و حسن آباد با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال و جمعیت بهره مند برای ۹۰۱ نفر از دیگر طرح ها در بخش بنارویه لارستان است.

در این روز بازسازی شبکه توزیع داخلی آب روستای مارمه به طول ۶ کیلومتر با اعتباری افزون بر ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، طرح مرتع داری بنارویه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال و مرکز تسهیلات زایمان حضرت فاطمه زهرا(س) شهر بنارویه با زیربنای ۶۰۰ متر مربع در دوطبقه شامل زایشگاه، ۳ واحد پانسیون ، آزمایشگاه و واحد پذیرش همراه با حصارکشی با اعتبار ۸ میلیارد ریال  از دیگر طرح هایی بود که توسط مسوولان مورد بهره برداری قرار گرفت.

کلنگ زنی خط پمپاژ روستای لاغران همراه با ۲ هزار متر خرید لوله و لوله گذاری و جمعیت بهره مند برای ۱ هزار و ۷۷۷ نفر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ده فیش در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع با زیربنای ۵۵۰ متر مربع همراه با احداث دو پانسیون پزشک و یک درمانگاه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های بخش بنارویه در ششمین روز از دهه فجر امسال بود.

بهره برداری از مخزن بتنی ده فیش با اعتباری حدود ۳ میلیارد ریال، مدرسه استثنایی ۶ کلاسه نغمه بنارویه در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع با زیربنای ۴۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال و ساختمان نمایندگی بهزیستی بنارویه نیز در زمینی به مساحت ۸۱۲ متر مربع با زیربنای ۶۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال به زمین زدند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان همچنین از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات مردم شهر بنارویه و روستاهای ده فیش، لاغران، بختیارویه و مارمه پرداخت و در سخنانی در جمع مردم این روستاها و شهربنارویه عملکرد دولت تدبیر و امید را تشریح کرد.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین