شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

پرداخت بیش از 11 میلیارد ریال کمک نقدی به ایتام نیازمند لارستانی

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد شهرستان لارستان از پرداخت مبلغ ۱۱ میلیارد و  ۹۸۰  میلیون ریال توسط حامیان نیکوکار به ایتام را در سال گذشته خبر داد. به گزارش میلاد…

کمیته امداد لارستان - حمایت از ایتاممیلاد لارستان: مدیر کمیته امداد شهرستان لارستان از پرداخت مبلغ ۱۱ میلیارد و  ۹۸۰  میلیون ریال توسط حامیان نیکوکار به ایتام را در سال گذشته خبر داد. به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام عبدالله تقی زاده با بیان اینکه

در توسعه عدالت اجتماعی و رفع فقر را از اهداف طرح اکرام ایتام برشمرد و اظهار کرد: تقویت روحیه همکاری و مناسبات حسنه انسانی در بین افراد، کاهش تبعات فردی، اجتماعی، اقتصادی و عمل به دستورات الهی از دیگر اهداف این امر خداپسندانه است.

وی افزود: تعداد ۲ هزار و ۲۶۲ حامی کار حمایت مادی و معنوی از ۶۲۵ یتیم را در سطح شهرستان لارستان به عهده دارند که بطور میانگین هر یتیم از حمایت و کمک سه حامی برخوردار است.

مدیر کمیته امداد شهرستان لارستان با اشاره به نحوه اجرای طرح اکرام ایتام تصریح کرد: خیرین با مراجعه به سایت کمیته امداد، مراجعه به دفاتر این نهاد در سطح شهرستان می توانند آمادگی خود را مبنی بر مشارکت در این طرح اعلام نمایند .

وی با بیان اینکه حامیان با پر کردن فرم مربوط به طرح اکرام می توانند کفالت یک یا چند یتیم را تقبل نمایند، گفت: پس از این اقدام حامیان تعهد می نمایند، ماهیانه و حداقل ۲۰ هزار تومان به عنوان کمک معیشت به فرزندان معنوی خود پرداخت کنند .

خبرنگار: مدیر کمیته امداد شهرستان لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین