شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

حشیش هایی که به لارستان نرسیدند…

 فرمانده انتظامي استان بوشهر از کشف مقدار ۶۸ کيلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشيش در شهرستان کنگان خبر داد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از پايگاه…

 فرمانده انتظامي استان بوشهر از کشف مقدار ۶۸ کيلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشيش در شهرستان کنگان خبر داد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار حيدر عباس زاده در تشريح اين خبر گفت: با کسب اطلاعاتي مبني بر فعاليت دو نفر در امر تهيه و توزيع مواد مخدر ،

اين موضوع در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنگان قرار گرفت.

سردار عباس زاده با توضيح جزئيات بيشتر اين خبر گفت: اين دو نفر که در قالب يک باند فعاليت مي کردند قصد داشتند با تهيه مواد مخدر از نوع حشيش از استان هرمزگان و دپوي آن در شهرستان کنگان در فرصت مناسب به استان فارس شهرستان لارستان انتقال دهند که با هوشياري ماموران پليس موفق نشدند.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: پليس با تشکيل تيم هاي ويژه متشکل از ماموران خبره پليس مبارزه با موادمخدر و همکاري ساير يگان هاي انتظامي با انجام اقدامات شناسايي سرانجام عصر ديروز طي يک عمليات پليسي، موفق به دستگيري هر دو نفر اعضاي اين باند در مخفيگاهشان شد.

رئيس پليس استان بوشهر در ادامه تصريح کرد: در بازرسي از مخفيگاه متهمان مقدار ۶۸ کيلو ۵۰۰ گرم حشيش و يک دستگاه خودرو سمند که مشخص شد با آن محموله  مواد را جا به جا مي کردند کشف شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۳:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین