جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

لارستان به 96 نقطه دنیا متصل شد

میلاد لارستان: مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان گفت: پروازهاي شركت هواپيمايي “فلاي دبي”  با هواپيماي بوئينگ ۷۳۸ روز هاي شنبه – سه شنبه و پنج شنبه در  مسير دبي –…

پرواز فلای دبی از فرودگاه لارستانمیلاد لارستان: مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان گفت: پروازهاي شركت هواپيمايي “فلاي دبي”  با هواپيماي بوئينگ ۷۳۸ روز هاي شنبه – سه شنبه و پنج شنبه در  مسير دبي – لارستان – دبي و از آنجا به ۹۶ نقطه دنيا پرواز خواهد داشت.

به گزارش میلاد لارستان پیش از ظهر امروز (شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴) مصادف با میلاد سراسر نور امیرمومنان حضرت علی(ع)، نخستین پرواز شرکت “فلای دبی” و دومین شرکت خارجی مستقر در فرودگاه لارستان با حضور احمد جباری رئیس کمیسیون حمل و نقل در مجلس شورای اسلامی، جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس، عنایت الله انصاری فرد مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت اللهی(ره) لارستان و جمعی از معتمدین، انجام شد.

در مراسم افتتاحیه این پرواز مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان با تبریک ۱۳ رجب و میلاد امام علی(ع)، درخصوص انجام پروازهای شرکت “فلای دبی” از فرودگاه لارستان، اظهار داشت: طبق توافقات صورت گرفته از سوی شرکت هواپیمائی کشوری، کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و شرکت “فلای دبی” مقرر گردیده که این شرکت از چند شهر ایران عملیات پروازی داشته باشد.

وی با بیان اینکه همیشه برای کسب موفقیت با تعامل و همدلی می توان به سوی پیشرفت سوق پیدا کرد، افزود: با انجام پروازهای شرکت “فلای دبی” از فرودگاه لارستان، این شهرستان به ۹۶ نقطه از کشورهایی در قاره های آمریکا، اروپا، شرق و غرب آسیا و تمام کشورهای حوزه خلیج فارس متصل می کند.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان با اذعان به اینکه به دنبال راه اندازی سیستم های لازم جهت صدور کارت پروازهای مسیرهای بعدی در فرودگاه لارستان هستیم، تصریح کرد: با انجام این کار، مسافرین می توانند از همین فرودگاه، کارت پروازهای مسیرهای دیگر را تهیه کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از زیرساختها در فرودگاه لارستان فراهم است که در خیلی از فرودگاههای کشور وجود ندارد، خاطر نشان کرد: فرودگاه بین المللی لارستان در بحث پروازهای خارجی رتبه پنجم کشور را در اختیار دارد که از بسیاری مراکز استانها بالاتر قرار دارد.

انصاری فرد بیان کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان پروازهای عتبات عالیات و مشهد مقدس از فرودگاه لارستان عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه در طول سال ۹۳ بیش از ۱۴۰ هزار مسافر از فرودگاه بین المللی لارستان جابجا شده است، تصریح کرد: این تعداد مسافر نسبت به سال ۹۲ بیش از ۳۰ هزار نفر و یا بعبارتی ۲۵ درصد افزایش جابجایی مسافر از فرودگاه لارستان صورت گرفته است.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان با اشاره به اینکه مجموع جمعیت شهرستان لارستان ۲۹۰ هزار نفر می باشد، عنوان کرد: بنا به آمار و ارقام بدست آمده، این را نشان می دهد که ما در طول این مدت ۵۰ درصد جمعیت لارستان را جابجا کرده ایم که این موضوع در وزارت راه و شهرسازی یک شاخص محسوب می شود.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی فرودگاه لارستان کمبود فضای ترمینال می باشد، افزود: امید می رود با اعتبار ۲۲ میلیاردی که در سال جدید به فرودگاه لارستان اختصاص یافته است، ترمینال جدید در سال جاری با مساحت ۶ هزار متر مربع به بهره بردرای برسد.

انصاری فرد اضافه کرد:  از اين پس پروازهاي شركت هواپيمايي “فلاي دبي”  با هواپيماي بوئينگ ۷۳۸روز هاي شنبه – سه شنبه و پنج شنبه در  مسير دبي – لارستان – دبي و از آنجا به ۹۶ نقطه دنيا پرواز خواهد داشت.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین