یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
با نفوذ سامانه جدید از فردا چهارشنبه

بارش‌های آخر هفته در فارس شدیدتر می‌شود

میلاد لارستان: رئیس اداره پیش‌بینی و صدور پیش‌آگهی‌های جوی و اقلیمی استان فارس با تشریح جزئیات بارندگی‌های آخر هفته این استان گفت: با ورود سامانه جدید بارشی، پنج‌شنبه و جمعه بارش‌های شدیدتری را در فارس شاهد خواهیم بود.

رئیس اداره پیش‌بینی و صدور پیش‌آگهی‌های جوی و اقلیمی استان فارس با تشریح جزئیات بارندگی‌های آخر هفته این استان گفت: با ورود سامانه جدید بارشی، پنج‌شنبه و جمعه بارش‌های شدیدتری را در فارس شاهد خواهیم بود.

به گزارش میلاد لارستان؛ فرید اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: از اواخر روز چهارشنبه ۲۷ بهمن‌ماه با افزایش ابر و نفوذ سامانه جدید بارشی از غرب و جنوب استان شاهد بارش برف و باران شدیدی خواهیم بود که تا اوایل روز شنبه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: شدت بارش در این سه‌روزه به حدی است که سیلابی شدن رودخانه‌ها و بالا آمدن سطح آب در منازل مسکونی و شهری پیش‌بینی می‌شود که در نواحی سردسیر با افزایش مه و بارش برف، امکان انسداد گردنه‌ها نیز وجود دارد.

اسماعیل‌زاده ادامه داد: در سطح استان با شدت افزایش بارندگی‌ها در روزهای پنج‌شنبه و جمعه علاوه بر اختلال در عبور و مرور وسایط نقلیه، شاهد سیلابی شدن رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی معابر خواهیم بود که انتظار می‌رود مردم نسبت به رعایت مسائل ایمنی به‌ویژه در نزدیکی معبرها و رودخانه‌ها توجه جدی داشته باشند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه بارندگی‌ها امروز سه‌شنبه بیست و ششم بهمن‌ماه و فردا به‌صورت رگبار ادامه دارد، گفت: با قطع بارندگی‌ها در روز شنبه انتظار کاهش دما از ۵ تا ۱۲ درجه سانتی‌گراد را پیش‌بینی می‌کنیم که این کاهش دما تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین