سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

خط انتقال آبرسانی از سد سلمان فارسی به شهرستان خنج شکست

میلاد لارستان: مدیر آبرسانی سد سلمان فارسی به لارستان از شکست خط انتقال آبرسانی از سد سلمان فارسی به شهرستان خنج خبر داد.

 مدیر آبرسانی سد سلمان فارسی به لارستان از شکست خط انتقال آبرسانی از سد سلمان فارسی به شهرستان خنج خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ نادر معین جهرمی در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم، از شکست خط انتقال آبرسانی از سد سلمان فارسی به شهرستان خنج خبر داد و اظهار داشت: این خط انتقال در ۸۵ کیلومتری جاده قیر به خنج در رودخانه کهنویه بر اثر شدت سیل دچار شکستگی شده و ۳۰تا ۴۰ متر این خط انتقال دچار آب‎بردگی شده است.

وی با بیان اینکه این خط انتقال آب ۹ شهر و ۳۲ روستا را تامین می‎کرد، گفت: با توجه به پیش‎بینی‎های هواشناسی احتمال آب‎بردگی داده می‎شد  به همین دلیل پیش از آغاز بارندگی‎ها منابع آبی شهرهای لار، کارزین، خنج، اوز، امامشهر و گراش تامین شده و هیچ از یک از این شهرها دچار قطعی آب نمی‎شوند.

مدیر آبرسانی سد سلمان فارسی به لارستان افزود: بافت خاک در این منطقه به دلیل بارش‎ها حالت باتلاقی پیدا کرده و به همین دلیل تا پایان بارش‎ها و استحکام مسیر امکان بازسازی این خط لوله وجود ندارد.

معین جهرمی با بیان اینکه تمامی تجهیزات برای اصلاح مسیر خط انتقال وجود دارد، بیان کرد: علاوه بر بافت خاک جاری بودن سیل در منطقه هم مشکل دیگری برای بازسازی مسیر است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین