جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12
امام جمعه لارستان خواستار شد

پیگیری اختصاص بودجه استانی و ملی برای رفع نقاط آسیب دیده لارستان

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با ابراز خرسندی از نزول بابرکت چند روزه بارش رحمت الهی در منطقه لارستان بزرگ، گفت: مردم می بایست سجده شکر به جای آورند و از طرفی مسوولان نیز پیگیر جذب بودجه های لازم استانی و ملی برای بازسازی راه ها و ابنیه های آسیب دیده اقدام و پیگیری جدی داشته باشند.

امام جمعه لارستان با ابراز خرسندی از نزول بابرکت چند روزه بارش رحمت الهی در منطقه لارستان بزرگ، گفت: مردم می بایست سجده شکر به جای آورند و از طرفی مسوولان نیز پیگیر جذب بودجه های لازم استانی و ملی برای بازسازی راه ها و ابنیه های آسیب دیده اقدام و پیگیری جدی داشته باشند.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام مختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به بخش هایی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی، اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال این حضور پررنگ مردم و به ویژه جوانان نقشه های دشمنان را خنثی می کند و آنها را نسبت به تضعیف پایگاه اجتماعی انقلاب ها ناامید می کند.

وی با تشکر از مردم لارستان برای حضور پررنگ در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب، افزود: پیام این حضور حمایت مردم از نظام، رهبری و ولایت فقیه بود و مردم غیور لارستان همچون سایر نقاط کشور جواب قاطع و دندان شکنی به یاوه گویی های رئیس جمهور جدید آمریکا دادند و این نشان از بصیرت مردم است.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی به شکلی متمدنانه دشمنان را ادب می کنند، تصریح کرد: ادب کردن دشمنان از سوی ملت ما برخلاف آنها برپایه تهدید و تؤام با وحشیگری نیست و این نشان از تمدن چند هزارساله مردم ایران است.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر گلایه مندی مردم از تبعیض، بی اعتنایی نسبت به مشکلات، توقف در کارها و غیره، ادامه داد: برخورد با مفسدان اقتصادی توسط دستگاه قضایی می بایست جدی تر پیگیری شود.

وی با ابراز تأسف از عدم پیگیری و اعلام نتیجه حقوق های نجومی، افزود: مسوولان می بایست در مسائلی همچون حقوق های نجومی پاسخگوی افکار عمومی باشند و از رها کردن آن برای به فراموشی سپردن جلوگیری کنند.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه گله مندی مردم از مسوولان است نه از نظام اسلامی، گفت: مردم ایران، نظام اسلامی را در راستای خواست فطری و دینی می دانند و در همه عرصه های جنگ، تحریم، تهدید و حوادث هیچگاه عرصه را خالی نکرده اند.

وی با تأکید به مسئولان لارستان برای برطرف کردن گلایه های مردم و ارتباط عمیق تر با مردم، عنوان کرد: قدردانی مسئولان نباید لسانی و در حرف باشد بلکه قدردانی یک مسوول می بایست در عمل ثابت شود.

این استاد حوزه و دانشگاه جنگ واقعی را جنگ اقتصادی و فرهنگی دانست و تصریح کرد: می بایست از ظرفیت های کشور و منطقه لارستان علاوه بر شناسایی آن را به فعلیت بخشید و با حمایت مردم و مسوولان از جمله در اقتصاد مقاومتی به نتیجه رساند.

امام جمعه لارستان با تأکید بر هدایت سرمایه های خیرین در راستای اشتغالزایی با برنامه ریزی مناسب، گفت: مسوولان می بایست در روزهای پایانی سال به مردم درباره اقدامات خود درخصوص شعار سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل عملکردشان را بگویند.

وی با بی معنا خواندن تعبیر «آشتی ملی»، تأکید کرد: اینگونه واژه ها از سوی حامیان سران فتنه مطرح می شود که این نشان از گستاخی آنان است و نباید اجازه داد بیش از این سران فتنه برای کشور هزینه تراشی کنند زیرا که فتنه گران باعث آشوب ۸ ماهه در کشور شدند، بیش از ۳۰ نفر به شهادت رسیدند و بسیاری به اموال عمومی ضرر زدند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه هیچکس از علما با شادی و موسیقی مخالف نیستند بلکه با هنجارشکنی مخالف هستند، تصریح کرد: در جریان پایتخت جوانان جهان اسلام در شیراز برنامه هایی اجرا شد که در خور شأن مردم فارس که مظهر تمدن است، نیست.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه از ظرفیت های فعالیت های عام المنفعه خیرین شهرستان لارستان بزرگ می بایست به بهترین نحو استفاده کنند، گفت: در برخی موارد در کارهای مشارکتی دولت و خیرین با وجود آنکه نیکوکاران حتی بیش از سهم خود هزینه کرده اند اما سهم تعهدی دولت عملی نشده که نیاز به پیگیری بیشتر مسئولین دارد و از طرفی به دغدغه خیرین برای تسهیل در امور اداری با آنان همکاری شود.

وی با ابراز خرسندی از نزول بابرکت چند روزه بارش رحمت الهی در منطقه لارستان بزرگ، ادامه داد: مردم می بایست سجده شکر به جای آورند و از طرفی مسوولان نیز پیگیر جذب بودجه های لازم استانی و ملی برای بازسازی راه ها و ابنیه های آسیب دیده اقدام و پیگیری جدی داشته باشند.

امام جمعه لارستان از نهادهای ستاد مدیریت بحران این شهرستان در رفع مشکلات مردم در بارندگی های اخیر تقدیر و تشکر کرد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین